Boll och lek
Ordet är fritt
  1. rubinen
    #1

    Boll och lek

    Har under en längre tid funderat på att anmäla dottern som är 4 år till boll och lek.
    Ringer idag ner till ip och frågar när det är träning och vad det kostar och allt det här.
    Sen frågar jag henne som jag pratar med är det någon speciell utrustning som barnen ska ha. Ja svarar hon benskydd behöver hon nog för de flesta barnen har fotbollskor.
    Jaha!? Jag trodde det var boll och lek inte riktig fotboll:S
  2. 1
    Boll och lek Har under en längre tid funderat på att anmäla dottern som är 4 år till boll och lek.
    Ringer idag ner till ip och frågar när det är träning och vad det kostar och allt det här.
    Sen frågar jag henne som jag pratar med är det någon speciell utrustning som barnen ska ha. Ja svarar hon benskydd behöver hon nog för de flesta barnen har fotbollskor.
    Jaha!? Jag trodde det var boll och lek inte riktig fotboll:S
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    folk gillar att shoppa

    saker till sina barn helt enkelt och fotbollsskor och benskydd hör väl till kul med boll eller vad det heter nu (bollibompa har någon fyndig hittat på också...)
    I den här familjen vill pappan så gärna bli en fotbollspappa men femåringen säger Nej jag vill dansa.. vi får väl se
  4. 2
    folk gillar att shoppa saker till sina barn helt enkelt och fotbollsskor och benskydd hör väl till kul med boll eller vad det heter nu (bollibompa har någon fyndig hittat på också...)
    I den här familjen vill pappan så gärna bli en fotbollspappa men femåringen säger Nej jag vill dansa.. vi får väl se
  5. rubinen
    #3
    Nja vet inte om jag tycker att det hör till eftersom det skulle vara lek.
    Kommer nog inte att skriva in min dotter där tycker det verkar vara för avancerat
  6. 3
    Nja vet inte om jag tycker att det hör till eftersom det skulle vara lek.
    Kommer nog inte att skriva in min dotter där tycker det verkar vara för avancerat

Liknande trådar

  1. Han sa boll!
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 18:57
  2. Boll!?????
    By lud157 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 21:55
  3. Boll och lek
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 20:32
  4. Nu har jag min boll!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 13:17
  5. Han sa BOLL!
    By felixmamma in forum Downs Syndrom
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 22:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar