Vinnarlåten, med svensk text..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Vinnarlåten, med svensk text..

    För den som känner sig lite osäker på vad texten egentligen handlar om:
    http://www.yoakeem.com/ritva/

    ;-)
  2. 1
    Vinnarlåten, med svensk text.. För den som känner sig lite osäker på vad texten egentligen handlar om:
    http://www.yoakeem.com/ritva/

    ;-)
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2
    *asg* Den var bra! Så fick man äntligen veta vad vinnarlåten handlade om.

    Och så fick jag (faktiskt!) höra låten för första gången. Jag tycker att den var bra och att de som gnäller över att den vann och inte the Ark bara är avundsjuka!

    Annars fick länken mig att minnas Ansiktsburk; "Hammarby-Nisse är hä-ä-ä-ärlig!" *sjunger*
  4. 2
    *asg* Den var bra! Så fick man äntligen veta vad vinnarlåten handlade om.

    Och så fick jag (faktiskt!) höra låten för första gången. Jag tycker att den var bra och att de som gnäller över att den vann och inte the Ark bara är avundsjuka!

    Annars fick länken mig att minnas Ansiktsburk; "Hammarby-Nisse är hä-ä-ä-ärlig!" *sjunger*
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Jag hade faktiskt inte...

    heller hört låten innan jag snavade över den här länken... Men det känns skönt, nu vet jag att texten ligger på ungefär den nivån som schlagertexter brukar ligga på... ;-)
  6. 3
    Jag hade faktiskt inte... heller hört låten innan jag snavade över den här länken... Men det känns skönt, nu vet jag att texten ligger på ungefär den nivån som schlagertexter brukar ligga på... ;-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Ler, tänk att det ska vara så svårt att förstå när de pratar därnere - det är ju egentligen svenska de pratar.
  8. 4
    Ler, tänk att det ska vara så svårt att förstå när de pratar därnere - det är ju egentligen svenska de pratar.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Jomenvisst!

    Här i trakterna finns det många som hävdar att det är onödigt att lära sig olika språk; med bondskan tar man sig fram var som helst i världen... ;-)
  10. 5
    Jomenvisst! Här i trakterna finns det många som hävdar att det är onödigt att lära sig olika språk; med bondskan tar man sig fram var som helst i världen... ;-)
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Åh, nu är det bara att lära sej den utantill, så kan man sjunga den i sommar :-)
  12. 6
    Åh, nu är det bara att lära sej den utantill, så kan man sjunga den i sommar :-)
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7
    Det är säkert bara för att du också har sett Språka på serbokroatiska som du tycker att det är så lätt.
  14. 7
    Det är säkert bara för att du också har sett Språka på serbokroatiska som du tycker att det är så lätt.
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8

    *skrattar så jag gråter*

    Underbar text!
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  16. 8
    *skrattar så jag gråter* Underbar text!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    ASG

    Aha, är det DET hon sjunger! Tack snälla för länken
  18. 9
    ASG

    Aha, är det DET hon sjunger! Tack snälla för länken

Liknande trådar

  1. Vinnarlåten
    By Cissi med G och A in forum Melodifestivalen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 18:34
  2. Svensk text till Somewhere
    By Åsa m C+L in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 11:51
  3. The Ark - vinnarlåten
    By TacoBelle in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 21:59
  4. Nu har jag hört vinnarlåten :)
    By .Flingan in forum Melodifestivalen
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 22:05
  5. vinnarlåten idol
    By hj in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 12:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar