Ni tror mig kanske inte, men shit vad snygga skor de har i butikerna i Krakow! Vi var där förra helgen och hittade snygga skor av bra kvalitet för 500-800 och med otroliga applikationer, mönster, färger och framförallt passform! Jag önskar jag hade haft mer pengar!
Sen blev jag skitsur när jag gick på Din Sko, Wedins etc. när jag kom hem för att allt är så billigt, plastigt och trist...
Var köper ni era snyggaste, bästa skor??
1
Polska dojor... Ni tror mig kanske inte, men shit vad snygga skor de har i butikerna i Krakow! Vi var där förra helgen och hittade snygga skor av bra kvalitet för 500-800 och med otroliga applikationer, mönster, färger och framförallt passform! Jag önskar jag hade haft mer pengar!
Sen blev jag skitsur när jag gick på Din Sko, Wedins etc. när jag kom hem för att allt är så billigt, plastigt och trist...
Var köper ni era snyggaste, bästa skor??
Jag handlar alltid sommarskor i Spanien - vi åker dit nästan varje år (inte i år dock...) så kan jag bara hålla mig tills vi åker så brukar jag handla på mig ordentligt - även till sonen...
3
Jag handlar alltid sommarskor i Spanien - vi åker dit nästan varje år (inte i år dock...) så kan jag bara hålla mig tills vi åker så brukar jag handla på mig ordentligt - även till sonen...
Har också köpt på mig lite skor i Polen, bland annat jättefina i skinn till barnen för 200 kr paret och några till mig själv också då såklart. Annars brukar det bli storshopping av både kläder och skor när vi är i Kuala Lumpur - billigt och snyggt.
4
Har också köpt på mig lite skor i Polen, bland annat jättefina i skinn till barnen för 200 kr paret och några till mig själv också då såklart. Annars brukar det bli storshopping av både kläder och skor när vi är i Kuala Lumpur - billigt och snyggt.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.