Magen på extrakoll idag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Magen på extrakoll idag

    jag har lågt blodtryck så nu har jag fått medicin och järntabletter. Har även lämnat en blodprov och urinprov så jag inte har urinvägsinfektion igen. Fick kolla på bebisen den såg ut att må prima vilket är skönt. Har inte haft några nya sammandragningar så det kanske bara var en lite stressig dag. Har även fått order om att vila, kan man vila mer än vad jag redan gör???? Kram från soffpotatisen
  2. 1
    Magen på extrakoll idag jag har lågt blodtryck så nu har jag fått medicin och järntabletter. Har även lämnat en blodprov och urinprov så jag inte har urinvägsinfektion igen. Fick kolla på bebisen den såg ut att må prima vilket är skönt. Har inte haft några nya sammandragningar så det kanske bara var en lite stressig dag. Har även fått order om att vila, kan man vila mer än vad jag redan gör???? Kram från soffpotatisen
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Bra att de haller koll pa dig. Forsok nu att stressa mindre och ligg dar du pa din soffa.
  4. 2
    Bra att de haller koll pa dig. Forsok nu att stressa mindre och ligg dar du pa din soffa.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Usch då, lilla tigermagen. Men skönt att allt verkade bra med bebisen. Jag har också lågt blodtryck men för mig har det varit dåligt att vila "för mycket", morgonpromenader var bra för mig, så jag "kom igång" lite. Men det är klart att stressa är ju inte bra.

    Kram och klappa magen!
  6. 3
    Usch då, lilla tigermagen. Men skönt att allt verkade bra med bebisen. Jag har också lågt blodtryck men för mig har det varit dåligt att vila "för mycket", morgonpromenader var bra för mig, så jag "kom igång" lite. Men det är klart att stressa är ju inte bra.

    Kram och klappa magen!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Soffpotatisa på du, bara du kommer in och uppdaterar oss på hur det går med vilandet. Bra att de har koll på dig, och bra att bebisen ser ut att må fint. Kram!!
  8. 4
    Soffpotatisa på du, bara du kommer in och uppdaterar oss på hur det går med vilandet. Bra att de har koll på dig, och bra att bebisen ser ut att må fint. Kram!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Skönt att få titta till lilltigern. Mindre skönt att ha sammandragningar. Det är ursvårt att vila på kommando!
  10. 5
    Skönt att få titta till lilltigern. Mindre skönt att ha sammandragningar. Det är ursvårt att vila på kommando!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Man kan alltid ta det litet lugnare. Hur lagt var blodtrycket_ bara for att aterknyta till tidigare trad om hur lagt blodtryck ar @lagt@ beroende pa var man bor.
  12. 6
    Man kan alltid ta det litet lugnare. Hur lagt var blodtrycket_ bara for att aterknyta till tidigare trad om hur lagt blodtryck ar @lagt@ beroende pa var man bor.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Lågt blodtryck känner jag igen... vet att det är "pissigt". Hoppas att det blir bättre snart. Kul att se den lill* krabaten ialla fall
  14. 7
    Lågt blodtryck känner jag igen... vet att det är "pissigt". Hoppas att det blir bättre snart. Kul att se den lill* krabaten ialla fall
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    hmpf vet intem hon mätte sa att det hade sjunkigt och började göra ett UL så jag glömde att fråga *skäms*
  16. 8
    hmpf vet intem hon mätte sa att det hade sjunkigt och började göra ett UL så jag glömde att fråga *skäms*

Liknande trådar

  1. Extrakoll hos läkarn idag
    By Sintra in forum _1106 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 19:58
  2. varit på extrakoll nu..
    By M:s mamma in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 14:49
  3. Extrakoll.se
    By nannelina in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 08:00
  4. Extrakoll på BVC idag!
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 23:01
  5. Var på extrakoll i dag.
    By Artoz in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar