Pojk eller flick?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1
  2. 1
    Pojk eller flick? Vad tycker ni?

    Eller kanske både och!

    http://www.lindex.se/Products/ImageZ...0522091757.jpg
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Om man ska klassificera..

    ..så skulle jag räkna den som pojk men min dottern har den så den får väl klassas som unisex då
  4. 2
    Om man ska klassificera.. ..så skulle jag räkna den som pojk men min dottern har den så den får väl klassas som unisex då
  5. Anonym
    #3
    Jag beställde precis en sådan till sonen och var funderdsam över vad som gjorde den till "flick"
  6. 3
    Jag beställde precis en sådan till sonen och var funderdsam över vad som gjorde den till "flick"
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Både och! *imt*
  8. 4
    Både och! *imt*
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5
    Den där är en klassisk retro tröja, tycker jag, och passar både kille och tjej. Mina barn älskar den stilen på tröjor och vill gärna att vi köper likadana åt dem trots att det är en kille och en tjej.
  10. 5
    Den där är en klassisk retro tröja, tycker jag, och passar både kille och tjej. Mina barn älskar den stilen på tröjor och vill gärna att vi köper likadana åt dem trots att det är en kille och en tjej.
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    När jag såg den på flicksidan på Lindex i affär nr ett så tyckte jag att den skulle vara jättefin på min son men tvekade lite (ja jag är ganska bunden till pojk och flick) när jag sen såg den hänga på pojk i en annan affär så köpte jag den. Men jag tycker att den är fin på både pojke och flicka!
  12. 6
    När jag såg den på flicksidan på Lindex i affär nr ett så tyckte jag att den skulle vara jättefin på min son men tvekade lite (ja jag är ganska bunden till pojk och flick) när jag sen såg den hänga på pojk i en annan affär så köpte jag den. Men jag tycker att den är fin på både pojke och flicka!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Den har min son fått, den hänger på flick på lindex.
    Har rätt "korta" ärmar, tror kortärmade på "killavd" på lindex har lite längre ärmar.
    Den är vrålsnygg!!
  14. 7
    Den har min son fått, den hänger på flick på lindex.
    Har rätt "korta" ärmar, tror kortärmade på "killavd" på lindex har lite längre ärmar.
    Den är vrålsnygg!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8
    Det är väl en klockren BARNtröja.
  16. 8
    Det är väl en klockren BARNtröja.
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Jag har den till min 3 åriga flicka, och den hänger på flicksidan...så absolutt flick. Men, den är ju helt unisex denna, så den går absolutt lika bra till pojk. Fasongen är ju helt rak, färger och mönster och allt tycker jag verkligen är unisex. Blev nästan förvånad över att den hang på flicksidan och inte pojksidan....precis som med den t-shirten på ljusbotten med massa djur på och bruna kantbant....så unisex som det går liksom....och ändå så hänger de på flicksidan!
    Det är väl klart framsteg, eller
  18. 9
    Jag har den till min 3 åriga flicka, och den hänger på flicksidan...så absolutt flick. Men, den är ju helt unisex denna, så den går absolutt lika bra till pojk. Fasongen är ju helt rak, färger och mönster och allt tycker jag verkligen är unisex. Blev nästan förvånad över att den hang på flicksidan och inte pojksidan....precis som med den t-shirten på ljusbotten med massa djur på och bruna kantbant....så unisex som det går liksom....och ändå så hänger de på flicksidan!
    Det är väl klart framsteg, eller
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10
    Eh... barntröja?
  20. 10
    Eh... barntröja?
  21. Medlem sedan
    Apr 2004
    #11
    Men nu skämtar du väl ändå, inte låter du affären bestämma om du ska våga köpa ett plagg till din son eller inte?
  22. 11
    Men nu skämtar du väl ändå, inte låter du affären bestämma om du ska våga köpa ett plagg till din son eller inte?
  23. Medlem sedan
    Nov 2002
    #12

    Klockren barntröja!

    Varken tjejig eller killig.

    Min äldsta dotter har fått en sån.
  24. 12
    Klockren barntröja! Varken tjejig eller killig.

    Min äldsta dotter har fått en sån.
  25. Anonym
    #13
    Samma gjorde jag! Vad spelar det för roll? alla kan inte vara som du ju
  26. 13
    Samma gjorde jag! Vad spelar det för roll? alla kan inte vara som du ju
  27. Medlem sedan
    Apr 2004
    #14
    Jag tycker bara det är så sorgligt att man bryr sig så otroligt mycket om vad andra tycker att man inte vågar tänka själv.
  28. 14
    Jag tycker bara det är så sorgligt att man bryr sig så otroligt mycket om vad andra tycker att man inte vågar tänka själv.
  29. Anonym
    #15
    Riktigt så var nog inte tanken va? i dina ögon kanske men inte enligt inläggsskrivaren (vad jag fattar)?
  30. 15
    Riktigt så var nog inte tanken va? i dina ögon kanske men inte enligt inläggsskrivaren (vad jag fattar)?
  31. Anonym
    #16
    Klart att det är en barntröja! Den är ju i barnsstorlek. IOFS så FINNS det dvärgar som kanske har denna storlek???? Uj uj hur är det med dom då?? ska dom kanske 40 år gamla dvärgar behöva gå på BARN avdelningen för att shoppa? men VAD ELAKT! BARN kläder till en 40 åring???????????
  32. 16
    Klart att det är en barntröja! Den är ju i barnsstorlek. IOFS så FINNS det dvärgar som kanske har denna storlek???? Uj uj hur är det med dom då?? ska dom kanske 40 år gamla dvärgar behöva gå på BARN avdelningen för att shoppa? men VAD ELAKT! BARN kläder till en 40 åring???????????
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17
    barn!

    Såg dessutom en underbar tröja på flickavd. på Lindex som var full av djungeldjur i bruna färger. Det fanns även tights/långkalsonger i samma mönster.
    Den tröjan skulle vara så snygg på min son!
    Viktor 2003-02-03
    Oliver 2006-02-15
  34. 17
    barn!

    Såg dessutom en underbar tröja på flickavd. på Lindex som var full av djungeldjur i bruna färger. Det fanns även tights/långkalsonger i samma mönster.
    Den tröjan skulle vara så snygg på min son!
  35. Medlem sedan
    Apr 2004
    #18
    Hur ska man tolka det då? "Nähe, enligt affären är det en tjejtröja, då köper jag den inte. Jaha, enligt den här affären är det en killtröja, då kan jag köpa den."
  36. 18
    Hur ska man tolka det då? "Nähe, enligt affären är det en tjejtröja, då köper jag den inte. Jaha, enligt den här affären är det en killtröja, då kan jag köpa den."
  37. anchita
    #19
    Och jag är 43 o shoppar ibland på barnavdelningen. Jag är inte dvärg, men liten o nätt. Ser det som ett stort plus eftersom mina kläder ofta är billigare! Det är inte elakt. Det är bara jävligt trevligt.
  38. 19
    Och jag är 43 o shoppar ibland på barnavdelningen. Jag är inte dvärg, men liten o nätt. Ser det som ett stort plus eftersom mina kläder ofta är billigare! Det är inte elakt. Det är bara jävligt trevligt.
  39. Medlem sedan
    Apr 2004
    #20
    Men lägg ner.
  40. 20
    Men lägg ner.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Ilon och Lo, pojk eller flick?
    By Sirpa in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-11-09, 11:18
  2. Nya FIX vinterkläder flick och pojk
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-29, 14:11
  3. flick och pojk
    By Moa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 13:34
  4. Finkläder för flick & pojk
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 00:20
  5. Flick eller pojk?
    By S-JJ in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 16:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar