tåg till legoland
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1998
    #1

    tåg till legoland

    Vi har pratat lite om att åka till Legoland i Danmark nu under försommaren. Men eftersom vi bor en bit norrut i landet, nå strax ovanför mitten iaf, i Ångermanland, så tänkte jag att det skulle vara bekvämare att ta tåget än att köra själv.

    Men finns det paketresor med tåg och hotell och inträde till legoland? Eller kanske flyg och hotell och inträde? Eller måste man pussla själ`? Jag har nog bara sett bilpaket.
  2. 1
    tåg till legoland Vi har pratat lite om att åka till Legoland i Danmark nu under försommaren. Men eftersom vi bor en bit norrut i landet, nå strax ovanför mitten iaf, i Ångermanland, så tänkte jag att det skulle vara bekvämare att ta tåget än att köra själv.

    Men finns det paketresor med tåg och hotell och inträde till legoland? Eller kanske flyg och hotell och inträde? Eller måste man pussla själ`? Jag har nog bara sett bilpaket.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
  4. 2
  5. Medlem sedan
    Mar 1998
    #3
    Du kan ju kolla sj för tåg inom Sverige elelr till Köpenhamn. Tåg går som längst till Vejle om man ska till Legoland i Billund.
    inom Danmark får du söka på dsb.dk

    Vill ni flyga är det www.aircimber.dk som gäller från STO.

    Jag har aldrig sett någon tågresa till Legoland (har jobbat på resebyrå också) men däremot bussresor. Fast ända från Ångermanland...?
  6. 3
    Du kan ju kolla sj för tåg inom Sverige elelr till Köpenhamn. Tåg går som längst till Vejle om man ska till Legoland i Billund.
    inom Danmark får du söka på dsb.dk

    Vill ni flyga är det www.aircimber.dk som gäller från STO.

    Jag har aldrig sett någon tågresa till Legoland (har jobbat på resebyrå också) men däremot bussresor. Fast ända från Ångermanland...?
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4

    Jag har gjort resan med tåg

    Skrev ett blogginlägg om alla detaljerna:

    http://oxvalley2.blogspot.com/2008/0...-legoland.html
  8. 4
    Jag har gjort resan med tåg Skrev ett blogginlägg om alla detaljerna:

    http://oxvalley2.blogspot.com/2008/0...-legoland.html

Liknande trådar

  1. Åka till Legoland
    By Vivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 11:41
  2. Tåg till legoland
    By aa.jos in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 17:10
  3. Åka tåg till legoland?
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 09:44
  4. Tåg till Legoland
    By En annan mamma in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 08:26
  5. När åka till Legoland?
    By JeanetteF in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 14:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar