Monstermamma
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Monstermamma

    Isabella ligger i sin säng med sin pappa och gråter "mamma mamma"..
    han har tagit över för jag har hållit på i två timmar nu sen hon ville i säng. Efter det har hon kört hela registret: två flaskor välling, två ggr kissa pottan, när jag ligger bredvid henne ligger hon och pratar och när hon märker att jag blir irri så säger hon" du heter inte mamma" Du bor inte här" och slår mig. Då brister det och jag går, sen håller det på. Välling välling i en kvart. Sen samma slå och sparka. Jag orkar verkligen inte hur länge som helst, nygravid med hormonerna upp och ner och massor av stress på jobbet.
    Då känner man sig som världens hemskaste mamma...
    Vikarierna på dagis verkar inte veta att hon inte ska sova middag, för gör hon det somnar hon inte förrän 22 ungefär. Måste sätta upp en lapp att hon inte får sova middag. Annars blir hon så trött imorgon också.
    kram från en hemsk monstermamma
    Youth is wasted on the young!
  2. 1
    Monstermamma Isabella ligger i sin säng med sin pappa och gråter "mamma mamma"..
    han har tagit över för jag har hållit på i två timmar nu sen hon ville i säng. Efter det har hon kört hela registret: två flaskor välling, två ggr kissa pottan, när jag ligger bredvid henne ligger hon och pratar och när hon märker att jag blir irri så säger hon" du heter inte mamma" Du bor inte här" och slår mig. Då brister det och jag går, sen håller det på. Välling välling i en kvart. Sen samma slå och sparka. Jag orkar verkligen inte hur länge som helst, nygravid med hormonerna upp och ner och massor av stress på jobbet.
    Då känner man sig som världens hemskaste mamma...
    Vikarierna på dagis verkar inte veta att hon inte ska sova middag, för gör hon det somnar hon inte förrän 22 ungefär. Måste sätta upp en lapp att hon inte får sova middag. Annars blir hon så trött imorgon också.
    kram från en hemsk monstermamma
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Äh, inte är du någon monster

    mamma inte!!! Tvååringarna är de som är monster Att man blir arg och irriterad när det blir sådär är ju inte mer än mänskligt tycker jag...men visst känner man sig som en tråkig och usel mamma, det gör man. Minns att jag hade en period när jag var gravid med tvåan som pappa fick natta jämt, för jag blev så arg...Säg åt dem ordentligt på dagis om sovningen, har ni sagt en sak så ska ju det hållas oavsett vikarier etc.
    Kram kram
  4. 2
    Äh, inte är du någon monster mamma inte!!! Tvååringarna är de som är monster Att man blir arg och irriterad när det blir sådär är ju inte mer än mänskligt tycker jag...men visst känner man sig som en tråkig och usel mamma, det gör man. Minns att jag hade en period när jag var gravid med tvåan som pappa fick natta jämt, för jag blev så arg...Säg åt dem ordentligt på dagis om sovningen, har ni sagt en sak så ska ju det hållas oavsett vikarier etc.
    Kram kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Blä! Jobbigt! Vidde har varit bra en period nu, men så har han blivit sjuk och då är det förstås kört med nattrutinerna! Usch! Och jag är höggravid med foglossning och orkar inte alls med nattningar som inte flyter smidigt. Ikväll t ex slutade det med att han ligger i vår säng innan han somnade...he he...men hellre det än att han ligger vaken i flera timmar!
  6. 3
    Blä! Jobbigt! Vidde har varit bra en period nu, men så har han blivit sjuk och då är det förstås kört med nattrutinerna! Usch! Och jag är höggravid med foglossning och orkar inte alls med nattningar som inte flyter smidigt. Ikväll t ex slutade det med att han ligger i vår säng innan han somnade...he he...men hellre det än att han ligger vaken i flera timmar!

Liknande trådar

  1. Monstermamma, normal??Buhuu
    By anonymnu in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 17:06
  2. monstermamma, normal??Buhuu
    By anonymnu in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 09:27
  3. monstermamma, normal??Buhuu
    By anonymnu in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 21:22
  4. Så var jag en monstermamma
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 16:11
  5. Världens monstermamma
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 12:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar