Länge sedan...
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Länge sedan...

    ..jag var här och skrev....tiden har gått lite för fort på sistone...
    Här är det ok med mig och Tyra, inga tänder än i sikte (blir 6 mån om 2 v). En fråga om det, ska man borsta med en tandborste på tandköttet så att tänderna lättare spricker upp? En kompis till mig nämnde detta....

    Annars är Tyra rätt glad och charmig nu på dagarna, men de senaste nätterna har varit såååå jobbiga.....hon har börjat med att vakna 3-4 gånger per natt, till skillnad till 1 sedan innan, och är dessutom vid 3-tiden jättepigg! Inget hjälper, inte napp, inte bröstet, inte ligga nära mig, inte ligga själv....hon vill bara leka och dra i mitt hår och ansikte....*SUCK*
    Några bra tips?
  2. 1
    Länge sedan... ..jag var här och skrev....tiden har gått lite för fort på sistone...
    Här är det ok med mig och Tyra, inga tänder än i sikte (blir 6 mån om 2 v). En fråga om det, ska man borsta med en tandborste på tandköttet så att tänderna lättare spricker upp? En kompis till mig nämnde detta....

    Annars är Tyra rätt glad och charmig nu på dagarna, men de senaste nätterna har varit såååå jobbiga.....hon har börjat med att vakna 3-4 gånger per natt, till skillnad till 1 sedan innan, och är dessutom vid 3-tiden jättepigg! Inget hjälper, inte napp, inte bröstet, inte ligga nära mig, inte ligga själv....hon vill bara leka och dra i mitt hår och ansikte....*SUCK*
    Några bra tips?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Enda jag kan komma på är att försöka få det mörkare där hon sover och verkligen ignorera hennes försök till lek - det är jättesvårt, jag vet!

    Lycka till!
  4. 2
    Enda jag kan komma på är att försöka få det mörkare där hon sover och verkligen ignorera hennes försök till lek - det är jättesvårt, jag vet!

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. oj det var länge sedan...
    By mirakel nr.2 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 22:52
  2. Länge sedan...
    By Guldis-Linnea in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 08:43
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Länge sedan
    By mammatillm in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:54
  5. Länge sedan
    By Smulis med Linnèa 18/11-03 in forum _03 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar