Storlek 38
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Storlek 38

    Tatatatada, jag kan ha storlek 38. Jag har inte kunnat ha storlek 38 sedan innan Frida. Okej... det var inte byxor, utan en klänning som väl är det mest generösa plagget, men i alla fall. JAG KAN HA 38!! (jag har haft 42 nästan hela tiden annars sedan Frida föddes)
  2. 1
    Storlek 38 Tatatatada, jag kan ha storlek 38. Jag har inte kunnat ha storlek 38 sedan innan Frida. Okej... det var inte byxor, utan en klänning som väl är det mest generösa plagget, men i alla fall. JAG KAN HA 38!! (jag har haft 42 nästan hela tiden annars sedan Frida föddes)
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    GRATTIS!!! Jag kan också ha 38. (på skor...) Mitt mål är att ha en klänning i 38 på min 35-årsdag och jag vet att jag kommer fixa det. Bra jobbat!!
  4. 2
    GRATTIS!!! Jag kan också ha 38. (på skor...) Mitt mål är att ha en klänning i 38 på min 35-årsdag och jag vet att jag kommer fixa det. Bra jobbat!!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag tror jag ska sluta läsa här. Storlek 38 på 35-årsda'n... Känns långt bort. Fast å andra sidan är jag nog inte så mycket tjockare nu, än på just 35-årsdagen, vilket knappast är en tröst.
  6. 3
    Jag tror jag ska sluta läsa här. Storlek 38 på 35-årsda'n... Känns långt bort. Fast å andra sidan är jag nog inte så mycket tjockare nu, än på just 35-årsdagen, vilket knappast är en tröst.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    grattis, det är härligt

    jag har också gått ner ett par kilo och alla jeansen sitter bra igen! Vad det är jobbigt att all mat är så himla god! Men mina favoritjeans (faktiskt i strl 29) gick sönder idag, dragkedjan pajade. Fasen också, jag gillade verkligen dem.
  8. 4
    grattis, det är härligt jag har också gått ner ett par kilo och alla jeansen sitter bra igen! Vad det är jobbigt att all mat är så himla god! Men mina favoritjeans (faktiskt i strl 29) gick sönder idag, dragkedjan pajade. Fasen också, jag gillade verkligen dem.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Grattis! Det är härligt när storlekslappen säger det man vill att den skall! (annars kan man klippa bort den, ha!)
    Jag har köpt badkläder just och skall nu prova dem (orkar aldrig i affären). Fa se hur angestframkallande det blir... : )
  10. 5
    Grattis! Det är härligt när storlekslappen säger det man vill att den skall! (annars kan man klippa bort den, ha!)
    Jag har köpt badkläder just och skall nu prova dem (orkar aldrig i affären). Fa se hur angestframkallande det blir... : )
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Du får väl leta rätt på en ny dragkedja då, och ta bort den gamla .
  12. 6
    Du får väl leta rätt på en ny dragkedja då, och ta bort den gamla .
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    Jag känner mig själv så

    väl och vet att det aldrig kommer att bli gjort. Jag ska kanske lämna in dem för jag har ingen bra symaskin och det kostar nästan ingenting. Det hände antagligen för att jag i månader har KLÄMT mig in i dem. Så nu när de äntligen är lagom igen så pajar dragkedjan....
  14. 7
    Jag känner mig själv så väl och vet att det aldrig kommer att bli gjort. Jag ska kanske lämna in dem för jag har ingen bra symaskin och det kostar nästan ingenting. Det hände antagligen för att jag i månader har KLÄMT mig in i dem. Så nu när de äntligen är lagom igen så pajar dragkedjan....
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Grattis! Det är underbart att komma tillbaka till "rätt vikt" igen. Man har ju en vikt man trivs med (i alla fall jag) och det spelar ingen roll om alla tycker att man är tilräckligt smal om ens favoritkläder stramar.

    Hur gjorde du? Motion, kost...?
  16. 8
    Grattis! Det är underbart att komma tillbaka till "rätt vikt" igen. Man har ju en vikt man trivs med (i alla fall jag) och det spelar ingen roll om alla tycker att man är tilräckligt smal om ens favoritkläder stramar.

    Hur gjorde du? Motion, kost...?
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Då tycker jag absolut du ska lämna in dem. Själv inbillar jag mig att jag skulle kunna byta en dragkedja, men i praktiken lämnar jag in allt "så'nt " jobb - till svärmor, då hon är i närheten .
  18. 9
    Då tycker jag absolut du ska lämna in dem. Själv inbillar jag mig att jag skulle kunna byta en dragkedja, men i praktiken lämnar jag in allt "så'nt " jobb - till svärmor, då hon är i närheten .
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Byta dragkedja är skitsvârt - tror jag... i alla fall om man vill fâ det snyggt. Bäst att lämna det till nâgon som kan!
  20. 10
    Byta dragkedja är skitsvârt - tror jag... i alla fall om man vill fâ det snyggt. Bäst att lämna det till nâgon som kan!

Liknande trådar

  1. Storlek 128-140...?
    By TTUK in forum Småbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 17:17
  2. Sko-storlek.
    By Lurpan in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 13:28
  3. WS storlek?
    By Ellens mamma in forum Småbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 17:17
  4. Hm storlek
    By grufflan in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 22:28
  5. storlek l&b
    By mammis in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar