Ni som har treåringar
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Ni som har treåringar

    hemma eller har bättre minne än jag - vad leker de med nu? Jag kommer verkligen inte ihåg hur treåringar är Är det för tidigt för barbiedockor och my little pony?
    /Helena
    Helena & Mika-02
  2. 1
    Ni som har treåringar hemma eller har bättre minne än jag - vad leker de med nu? Jag kommer verkligen inte ihåg hur treåringar är Är det för tidigt för barbiedockor och my little pony?
    /Helena
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Min treåring leker gärna med storasysters my little ponys, men inte lika mycket med barbie. Annars är det mest dockor som gäller för min 3-åring. Hon leker väldigt mycket med köket också, lagar mat m.m. Kassaapparaten är också kul.
  4. 2
    Min treåring leker gärna med storasysters my little ponys, men inte lika mycket med barbie. Annars är det mest dockor som gäller för min 3-åring. Hon leker väldigt mycket med köket också, lagar mat m.m. Kassaapparaten är också kul.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    min treåring

    lekar gärna med allt som femåringen leker med, mycket spännade
    Annars leker hon rätt mycket med bilar, little people, ibland med dockor.
    My little pony har inget av mina barn varit så intresserade av men barbie är kul
  6. 3
    min treåring lekar gärna med allt som femåringen leker med, mycket spännade
    Annars leker hon rätt mycket med bilar, little people, ibland med dockor.
    My little pony har inget av mina barn varit så intresserade av men barbie är kul
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4

    Allt möjligt :-)

    Men little people och lego (både duplo o vanligt) är extra populärt just nu. Även "smådjur" av olika slag leks det mkt med. G leker ibland med barbie o my little pony, men mest på storasysters initiativ. En uteleksak som G älskar är en insektsburk som har ett förstoringsglas till lock, där bor det alltid något litet kryp (finns på BH).
  8. 4
    Allt möjligt :-) Men little people och lego (både duplo o vanligt) är extra populärt just nu. Även "smådjur" av olika slag leks det mkt med. G leker ibland med barbie o my little pony, men mest på storasysters initiativ. En uteleksak som G älskar är en insektsburk som har ett förstoringsglas till lock, där bor det alltid något litet kryp (finns på BH).
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Tack tack allihopa. Då vet jag på ett ungefär!
    /Helena
  10. 5
    Tack tack allihopa. Då vet jag på ett ungefär!
    /Helena
  11. sol¤
    #6

    Vår treåring

    leker mest med plastdjur (favorit är tiger och lejon) och gosedjur.
  12. 6
    Vår treåring leker mest med plastdjur (favorit är tiger och lejon) och gosedjur.

Liknande trådar

  1. Treåringar
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 16:22
  2. vad har era treåringar för
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 17:58
  3. treåringar
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 13:23
  4. Ni som har treåringar,
    By YoCheri in forum Småbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 09:58
  5. Ni som har treåringar...
    By rutansmamma in forum Småbarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 09:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar