bröstmjölk
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    bröstmjölk

    Igår kom mina första droppar bröstmjölk eller råmjölk, den är ju helt genomskinlig men ändå. Jag kände mig så glad, nu är det inte länge kvar när t om kroppen börjar fatta att bebisen behöver mat snart....så tolkar jag det...Någon fler som fått det? Förresten så klämde jag fram dropparna, det var inte riktigt så att det droppade om brösten, om ni förstår vad jag menar. Är i v. 28+4.
  2. 1
    bröstmjölk Igår kom mina första droppar bröstmjölk eller råmjölk, den är ju helt genomskinlig men ändå. Jag kände mig så glad, nu är det inte länge kvar när t om kroppen börjar fatta att bebisen behöver mat snart....så tolkar jag det...Någon fler som fått det? Förresten så klämde jag fram dropparna, det var inte riktigt så att det droppade om brösten, om ni förstår vad jag menar. Är i v. 28+4.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    ojojoj mina har läckt en del sen strax innan v.20... hade gärna väntat lite med det men det är ju ingenting man kan bestämma över man vet iaf att man har mjölk nu hihi är i v. 26+3 idag (tror jag att det är ;P)
  4. 2
    ojojoj mina har läckt en del sen strax innan v.20... hade gärna väntat lite med det men det är ju ingenting man kan bestämma över man vet iaf att man har mjölk nu hihi är i v. 26+3 idag (tror jag att det är ;P)
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Jag har inte börjat läcka än och då är jag längre gånget än dig. v. 30+5. Men vad jag har förståt så läcker inte alla..
  6. 3
    Jag har inte börjat läcka än och då är jag längre gånget än dig. v. 30+5. Men vad jag har förståt så läcker inte alla..
  7. LitenBlå bf 28/8
    #4
    ...och jag hoppas... Jag har förminskat mina bröst, men det kan man inte tro just nu! =) Vaggar runt med en stoooor D-kupa... Just p.g.a förminskningen hoppas jag att få börja läcka lite, för då lever hoppet om att kunna amma. De garanterar inte det efter en sådan operation... Jag har snart gått 28v. så vi får välan se...
  8. 4
    ...och jag hoppas... Jag har förminskat mina bröst, men det kan man inte tro just nu! =) Vaggar runt med en stoooor D-kupa... Just p.g.a förminskningen hoppas jag att få börja läcka lite, för då lever hoppet om att kunna amma. De garanterar inte det efter en sådan operation... Jag har snart gått 28v. så vi får välan se...
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Jag är nu i v.31+4 och inte en droppe mjölk kommer det. Fast jag har inte läckt en enda droppe med dom andra heller, så jag är nog inte en sådan mamma som läcker ut maten i förväg :-)
    Fast sen ni då har jag MASSOR av mjölk så fort bebis kommer sätter det fart.
  10. 5
    Jag är nu i v.31+4 och inte en droppe mjölk kommer det. Fast jag har inte läckt en enda droppe med dom andra heller, så jag är nog inte en sådan mamma som läcker ut maten i förväg :-)
    Fast sen ni då har jag MASSOR av mjölk så fort bebis kommer sätter det fart.
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Jodå, som jag skrev för några dagar sen, jag har blivit en ko...
  12. 6
    Jodå, som jag skrev för några dagar sen, jag har blivit en ko...
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Näää, här droppas det ingenting.Ändå har min yngsta inte riktigt slutat amma ännu, men mjölkproduktionen har i det närmaste avtagit helt. Jag har inte läckt de andra graviditeterna heller, så det är väl som vanligt då!
  14. 7
    Näää, här droppas det ingenting.Ändå har min yngsta inte riktigt slutat amma ännu, men mjölkproduktionen har i det närmaste avtagit helt. Jag har inte läckt de andra graviditeterna heller, så det är väl som vanligt då!

Liknande trådar

  1. Bröstmjölk
    By Mmmm in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 21:37
  2. bröstmjölk
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 14:31
  3. Bröstmjölk..
    By Petra-p3a in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 18:44
  4. bröstmjölk
    By dove in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 15:50
  5. Bröstmjölk
    By anonymt namn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar