sommaren!!!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    sommaren!!!

    herregud..läser allas inlägg och kan bara konstatera att de inte finns något bättre än att vara gravid!! är själv i vecka 27 och mår just nu super bra!! sommaren e ju faktiskt här och jag mår inte illa längre,,vilket höll på till ungefär v 20,,äter järntabletter och jord gubbar så nu e man pigg igen oxå!!
    klart man oroar sej för de mesta men de e nog bara mamma instinkterna!

    lycka till allihop(",) kramaaaaaaaaaaaaaaaar
  2. 1
    sommaren!!! herregud..läser allas inlägg och kan bara konstatera att de inte finns något bättre än att vara gravid!! är själv i vecka 27 och mår just nu super bra!! sommaren e ju faktiskt här och jag mår inte illa längre,,vilket höll på till ungefär v 20,,äter järntabletter och jord gubbar så nu e man pigg igen oxå!!
    klart man oroar sej för de mesta men de e nog bara mamma instinkterna!

    lycka till allihop(",) kramaaaaaaaaaaaaaaaar
  3. vallesmamma
    #2
    Hej, jag var gravid sommaren 2005 och det var verkligen härligt! Våran solstråle föddes i mars 2006, trots en jobbig förlossning med mycket smärta och blodförlust, ångrar jag absolut ingenting! En härlig tid att vara gravid, trots foglossningsbesvär. Att vara mamma är ändå den härligaste tiden! Så lycka till allihop! :-)
  4. 2
    Hej, jag var gravid sommaren 2005 och det var verkligen härligt! Våran solstråle föddes i mars 2006, trots en jobbig förlossning med mycket smärta och blodförlust, ångrar jag absolut ingenting! En härlig tid att vara gravid, trots foglossningsbesvär. Att vara mamma är ändå den härligaste tiden! Så lycka till allihop! :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Känner precis samma sak Är dock "bara" i v.14+3, men mår som en prinsessa Kram& lycka till till dig också
  6. 3
    Känner precis samma sak Är dock "bara" i v.14+3, men mår som en prinsessa Kram& lycka till till dig också
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4

    hej

    håller fullständigt med dig är gravid i v24 å mår som en prinsessa... har gjort det under hela tiden typ...
  8. 4
    hej håller fullständigt med dig är gravid i v24 å mår som en prinsessa... har gjort det under hela tiden typ...

Liknande trådar

  1. Med sommaren...
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 12:58
  2. Bio-sommaren
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 03:34
  3. Sommaren -08
    By esmeral in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 06:51
  4. Sommaren
    By mamman30 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:08
  5. Sommaren är här!!!
    By joppi33 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar