Sämsta blöjorna?
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Sämsta blöjorna?

    Vilket märke har de absolut sämsta blöjorna? Här hänger det fortfarande kvar blöjor. V kan gå på potta och toa men är lite bekväm och ber om blöjor istället. Får hon inte så blir det olyckor hela tiden.

    Skulle vilja testa och se om det får effekt att skippa de bekväma, superabsorberande Libero. Men vet inte vilka jag ska köpa.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  2. 1
    Sämsta blöjorna? Vilket märke har de absolut sämsta blöjorna? Här hänger det fortfarande kvar blöjor. V kan gå på potta och toa men är lite bekväm och ber om blöjor istället. Får hon inte så blir det olyckor hela tiden.

    Skulle vilja testa och se om det får effekt att skippa de bekväma, superabsorberande Libero. Men vet inte vilka jag ska köpa.
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Pottery Training

    Blöjor suger inte upp mycket och man kanner sig blöt. Jag har köpt dem tills nu (Huggies) nar de utgar ur sortimentet. Har sett att COOP aven har fran Libero.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Pottery Training Blöjor suger inte upp mycket och man kanner sig blöt. Jag har köpt dem tills nu (Huggies) nar de utgar ur sortimentet. Har sett att COOP aven har fran Libero.
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Jag köpte "training pants" i bomull. Ser ut som trosor, suger upp tillräckligt för att man inte ska riskera möblerna - men blir helt klart blöta.
  6. 3
    Jag köpte "training pants" i bomull. Ser ut som trosor, suger upp tillräckligt för att man inte ska riskera möblerna - men blir helt klart blöta.
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Det skulle

    jag vilja veta var du köpte. Min Lillfisa har ju börjat torka upp Hon gar pa toaletten nagra ganger per dag men dessemellan blir det olyckor.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  8. 4
    Det skulle jag vilja veta var du köpte. Min Lillfisa har ju börjat torka upp Hon gar pa toaletten nagra ganger per dag men dessemellan blir det olyckor.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5

    vilket märke har du köpt?*imt

    ^-
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  10. 5
    vilket märke har du köpt?*imt ^-
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Köp någon billig sort på Lidl och sätt ett par trosor innanför. Då blir det både klumpigt och otäckt när hon kissar. Vi kör med kalsonger innanför nattblöjan nu och det funkar bra. Han är så gott som torr om nätterna nu.

    Annars så finns ju Liberos Training potty pants, såg reklam för dem i senaste Mama. De borde ju finnas på ICA eller Konsum.

    Lycka till!
  12. 6
    Köp någon billig sort på Lidl och sätt ett par trosor innanför. Då blir det både klumpigt och otäckt när hon kissar. Vi kör med kalsonger innanför nattblöjan nu och det funkar bra. Han är så gott som torr om nätterna nu.

    Annars så finns ju Liberos Training potty pants, såg reklam för dem i senaste Mama. De borde ju finnas på ICA eller Konsum.

    Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    Svar till båda: Jag minns inte märket (gerber, kanske?) - men jag köpte dem på ett stort mall i USA...

    Antar att det finns att få tag på på nätet om de inte finns i någon barnbutik i närheten.
  14. 7
    Svar till båda: Jag minns inte märket (gerber, kanske?) - men jag köpte dem på ett stort mall i USA...

    Antar att det finns att få tag på på nätet om de inte finns i någon barnbutik i närheten.

Liknande trådar

  1. Blöjorna.
    By Rikku in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:19
  2. Gah! Blöjorna läcker!
    By azza in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 08:28
  3. Hur går det med blöjorna?
    By J m K&L in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 07:07
  4. Vad kostar blöjorna hos er?
    By snigelina in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 21:46
  5. Överkänslig mot blöjorna.
    By Helena m. J & H in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar