Kostnad för badrumsrenovering
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Kostnad för badrumsrenovering

    Ni som lejt för att renovera badrum, vad kostade det för er och hur stort hade ni? Vad skulle det kosta för ett 4 kvm stort badrum tror ni, om man tar hyfsat billigt kakel/klinkers och ett badkar, toa och handfat?

    Hur lång tid har det tagit för er som haft hantverkare? Vi har ingen mer toa, så det får inte ta alltför lång tid...
  2. 1
    Kostnad för badrumsrenovering Ni som lejt för att renovera badrum, vad kostade det för er och hur stort hade ni? Vad skulle det kosta för ett 4 kvm stort badrum tror ni, om man tar hyfsat billigt kakel/klinkers och ett badkar, toa och handfat?

    Hur lång tid har det tagit för er som haft hantverkare? Vi har ingen mer toa, så det får inte ta alltför lång tid...
  3. magnolia
    #2
    Hm, ja, har ni bara en toa så vet jag inte hur man gör. Nu har vi haft fler toor att använda och det har tagit ett par veckor innan badrummet är färdigt. De river ju ner hela vägen in till reglarna för att sedan gipsa upp (ja, jag vet att man ska använda cementskivor nu) och sedan golvvärme, tätskikt och kakel. Det tar sin tid helt enkelt, för varje moment måste torka ordentligt innan man går på nästa.
    Badrum om man lejer ut det går nog på ca 30' när det gäller arbetet och sedan tillkommer material. Om du gör det vitt, och det gör man ju!
  4. 2
    Hm, ja, har ni bara en toa så vet jag inte hur man gör. Nu har vi haft fler toor att använda och det har tagit ett par veckor innan badrummet är färdigt. De river ju ner hela vägen in till reglarna för att sedan gipsa upp (ja, jag vet att man ska använda cementskivor nu) och sedan golvvärme, tätskikt och kakel. Det tar sin tid helt enkelt, för varje moment måste torka ordentligt innan man går på nästa.
    Badrum om man lejer ut det går nog på ca 30' när det gäller arbetet och sedan tillkommer material. Om du gör det vitt, och det gör man ju!
  5. Medlem sedan
    Jan 2018
    #3
    Jag köpte Service till mycket lågt pris för badrumsrenovering
  6. 3
    Jag köpte Service till mycket lågt pris för badrumsrenovering

Liknande trådar

  1. Kostnad för badrumsrenovering?
    By 3hjartan in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2018-01-11, 16:18
  2. Kostnad för badrumsrenovering?
    By gossan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 20:24
  3. Badrumsrenovering
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 10:53
  4. Badrumsrenovering
    By Lotta in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 07:25
  5. badrumsrenovering
    By Petra-4barn in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 09:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar