Cyklo-F???
Kropp & hälsa
  1. anonymt namn
    #1

    Cyklo-F???

    Är det någon här som har erfarenhet ang Cyklo-F? Min mens är inte superriklig men tillräckligt för det ska va jobbigt. Blev lite rikligare efter att jag satte in kopparspiral men trivs kanon med den och vill helst inte ha något med hormoner. Men en sak som blivit väldigt jobbig är att mensen är så utdragen. Innan hade jag mens totalt en vecka, från start till stopp. Nu är det riktiga blödningar i en vecka. Alltså totalt ca 1,5 vecka Så totalt sett blöder jag mycket mer än innan. Kan Cyklo-F hjälpa mot detta?
  2. 1
    Cyklo-F??? Är det någon här som har erfarenhet ang Cyklo-F? Min mens är inte superriklig men tillräckligt för det ska va jobbigt. Blev lite rikligare efter att jag satte in kopparspiral men trivs kanon med den och vill helst inte ha något med hormoner. Men en sak som blivit väldigt jobbig är att mensen är så utdragen. Innan hade jag mens totalt en vecka, från start till stopp. Nu är det riktiga blödningar i en vecka. Alltså totalt ca 1,5 vecka Så totalt sett blöder jag mycket mer än innan. Kan Cyklo-F hjälpa mot detta?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    när satte du in spiralen?

    Jag bytte spiral för 1,5 år sen och då fick jag rikligare blödning. Jag tog då cyklo-f och tyckte att det hjälpte. Nu tar jag det inte längre och min mens har blivit lite kortare. Det konstiga är att det är niagara ena dagen och helt slut nästa dag! Så var det inte innan, då var det två dagar på slutet då det bara var lite.
    -det är inte lätt, men det är svårt...
  4. 2
    när satte du in spiralen? Jag bytte spiral för 1,5 år sen och då fick jag rikligare blödning. Jag tog då cyklo-f och tyckte att det hjälpte. Nu tar jag det inte längre och min mens har blivit lite kortare. Det konstiga är att det är niagara ena dagen och helt slut nästa dag! Så var det inte innan, då var det två dagar på slutet då det bara var lite.
  5. Medlem sedan
    Feb 1998
    #3
    Superbra!
    Jag har haft kopparspiral i 9 år (med uppehåll 2 år) och har mina 2 första dagar superriklig mens (dubbla tamponger av modell super inne med byte 1gång i timmen).
    Dessa dagar tar jag Cyklo-F och det funkar jättebra.
    Blödningen går ner till normal och hela mensperioden är ca 1 vecka.
  6. 3
    Superbra!
    Jag har haft kopparspiral i 9 år (med uppehåll 2 år) och har mina 2 första dagar superriklig mens (dubbla tamponger av modell super inne med byte 1gång i timmen).
    Dessa dagar tar jag Cyklo-F och det funkar jättebra.
    Blödningen går ner till normal och hela mensperioden är ca 1 vecka.
  7. Anonym
    #4
    Jag satte in den i november. Testar och ser om det fungerar
  8. 4
    Jag satte in den i november. Testar och ser om det fungerar
  9. Anonym
    #5
    Jag testar och ser. Man har ju inget att förlora precis
  10. 5
    Jag testar och ser. Man har ju inget att förlora precis

Liknande trådar

  1. Fråga om Cyklo-F...
    By Sharp in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 11:09
  2. Cyklo-f
    By Nära panik in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 19:24
  3. Cyklo-F
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 18:16
  4. Cyklo-F
    By -Tilia- in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 12:54
  5. Nån som provat cyklo f?
    By carhol in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar