Brevvänner sökes!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Brevvänner sökes!

    Hej!
    Älskar att skriva brev & är alltid på jakt efter nya brevvänner, lätt att få kontakt men svårare att hitta dem man verkligen passar ihop med & där brevväxlingen verkligen känns som VÄNSKAP! Jag är ute efter "djupare" kontakt där man kan skriva om hur man mår, relationer, funderingar om det mesta, långa innehållsrika brev. Älskar brevpapper & liknande pyssel, så fina brev är ett klart plus! Själv är jag snart 40 år (otroligt!) & har två döttrar födda -01 & -05. Extra kul om du själv har småbarn, i ungefär samma ålder, förstås. Jag är intresserad av hälsa & personlig utveckling, läsa, skriva, promenera, simma... Skriv ett mail & berätta om dig själv (vill du sen fortsätta maila går det förstås oxå bra, det är kul med mail med!).

    Kram från [email protected]
  2. 1
    Brevvänner sökes! Hej!
    Älskar att skriva brev & är alltid på jakt efter nya brevvänner, lätt att få kontakt men svårare att hitta dem man verkligen passar ihop med & där brevväxlingen verkligen känns som VÄNSKAP! Jag är ute efter "djupare" kontakt där man kan skriva om hur man mår, relationer, funderingar om det mesta, långa innehållsrika brev. Älskar brevpapper & liknande pyssel, så fina brev är ett klart plus! Själv är jag snart 40 år (otroligt!) & har två döttrar födda -01 & -05. Extra kul om du själv har småbarn, i ungefär samma ålder, förstås. Jag är intresserad av hälsa & personlig utveckling, läsa, skriva, promenera, simma... Skriv ett mail & berätta om dig själv (vill du sen fortsätta maila går det förstås oxå bra, det är kul med mail med!).

    Kram från [email protected]
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Hej!
    Jag heter Kristina och är 38 år. Har tre barn som är födda -97, -00 och -03. Är gift och bor med min familj lite utanför Kalmar. Mina intressen är springa, läsa, vara ute i naturen, trädgården, skriva brev mm. Jag tycker bättre om att skriva vanliga brev än mail, fast jag är inte särskilt pysslig så mina brev blir inte så fina med roliga brevpapper eller så. Hoppas det går bra ändå. Skriv till: [email protected]
  4. 2
    Hej!
    Jag heter Kristina och är 38 år. Har tre barn som är födda -97, -00 och -03. Är gift och bor med min familj lite utanför Kalmar. Mina intressen är springa, läsa, vara ute i naturen, trädgården, skriva brev mm. Jag tycker bättre om att skriva vanliga brev än mail, fast jag är inte särskilt pysslig så mina brev blir inte så fina med roliga brevpapper eller så. Hoppas det går bra ändå. Skriv till: [email protected]
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Hej! Jag hör av mig!
  6. 3
    Hej! Jag hör av mig!
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Vi är en nyinflyttad familj, kom till Nybro i augusti 2013.
    Har två tjejer födda 2008, 2010 är gravid igen.
    Vi, jag och min man och våra tjejer bor på Hanemåla.
    Har även tre bonus barn men de bor inte här.
    Söker vänner att fika, gå promenader, ta en runda på stan, hjälpa varandra med barnen m.m
    Med vänliga hälsningar
    Lotta
  8. 4
    Vi är en nyinflyttad familj, kom till Nybro i augusti 2013.
    Har två tjejer födda 2008, 2010 är gravid igen.
    Vi, jag och min man och våra tjejer bor på Hanemåla.
    Har även tre bonus barn men de bor inte här.
    Söker vänner att fika, gå promenader, ta en runda på stan, hjälpa varandra med barnen m.m
    Med vänliga hälsningar
    Lotta

Liknande trådar

  1. GLADA BREVVÄNNER SÖKES
    By Kojjen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 13:26
  2. Brevvänner sökes
    By CorneliaA in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 08:30
  3. Brevvänner/mailvänner sökes!
    By härärjag in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 14:11
  4. Nya mail/brevvänner sökes
    By Barnes bästa framför allt in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 21:20
  5. Brevvänner sökes
    By mamakuana in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 23:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar