Hej på er! Länge sedan!
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hej på er! Länge sedan!

    Hej, det var länge sedan jag var här nu. Vi har flyttat, varit på semester i våras och jobbar för fullt! Allt rullar på!

    Luna blir så stor, pratar otroligt mycket och är en glad tjej, men hon testar gränser med jämna mellanrum, *puh*

    Hoppas allt är bra med er! Det vore trevligt om vi kunde få till en sthlm-fika snart igen, det var på tok för länge sedan!

    Kram på er!
  2. 1
    Hej på er! Länge sedan! Hej, det var länge sedan jag var här nu. Vi har flyttat, varit på semester i våras och jobbar för fullt! Allt rullar på!

    Luna blir så stor, pratar otroligt mycket och är en glad tjej, men hon testar gränser med jämna mellanrum, *puh*

    Hoppas allt är bra med er! Det vore trevligt om vi kunde få till en sthlm-fika snart igen, det var på tok för länge sedan!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    Hej vännen!

    Ja fika vore inte dumt! Vi kan väl ta en i höst när det lagt sig med semestrar o allt! Vide är inne i nån seriös trotsperiod. Vi har kört blöjfritt ett tag, men nu har vi bakslag, han säger till när han HAR kissat redan, då är han kissnödig Men det kommer väl tillbaka hoppas jag

    Ha det gott gumman vi hörs väl snart igen om vår vinkväll..?
  4. 2
    Hej vännen! Ja fika vore inte dumt! Vi kan väl ta en i höst när det lagt sig med semestrar o allt! Vide är inne i nån seriös trotsperiod. Vi har kört blöjfritt ett tag, men nu har vi bakslag, han säger till när han HAR kissat redan, då är han kissnödig Men det kommer väl tillbaka hoppas jag

    Ha det gott gumman vi hörs väl snart igen om vår vinkväll..?
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Hej!

    Här går allt framåt med vissa ordentliga utbrott, envisare kille får man leta efter! Som tur är så är så är han mellan sina perioder väldigt gosig och gullig. Skulle var kul att träffas igen
    ****************************
    MiaMaria
  6. 3
    Hej! Här går allt framåt med vissa ordentliga utbrott, envisare kille får man leta efter! Som tur är så är så är han mellan sina perioder väldigt gosig och gullig. Skulle var kul att träffas igen
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Halloj!

    Hoppas ni mår bra du och dina söta barn!

    Vad spännande att ni flyttat igen - var bor ni nu då? *nyfiken*

    Vore enormt kul att ses på en fika eller ett glas vin snart igen. Vi får verkligen försöka få ihop det fram på höstkanten!

    *kram*
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  8. 4
    Halloj! Hoppas ni mår bra du och dina söta barn!

    Vad spännande att ni flyttat igen - var bor ni nu då? *nyfiken*

    Vore enormt kul att ses på en fika eller ett glas vin snart igen. Vi får verkligen försöka få ihop det fram på höstkanten!

    *kram*

Liknande trådar

  1. oj det var länge sedan...
    By mirakel nr.2 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 22:52
  2. Länge sedan...
    By Guldis-Linnea in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 08:43
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Länge sedan
    By mammatillm in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:54
  5. Länge sedan
    By Smulis med Linnèa 18/11-03 in forum _03 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar