Stockholms-kul!
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Stockholms-kul!

    I dag åker jag och min dotter, mellanbarnet, till Stockholm för en rolig ensamhelg, bara hon och jag. Tåget går om ett par timmar. Blir kul. Vi ska bo på hotell och leva härligt semesterliv tills på måndagkväll då vi åker hem igen. Hoppas hinna med allt från Tom Tits o Grönan till Naturhistoriska. Ii kväll blir det Cosmonova innan vi åker till hotellet för att äta av deras kvällsbuffé.

    Önskar även Er andra en kul helg!
    Resmamman med Pojke 13 år, Flicka 11 år, Pojke 9 år och lilla sladdisen, en ljuvlig dotter, född den 3 jan-08
  2. 1
    Stockholms-kul! I dag åker jag och min dotter, mellanbarnet, till Stockholm för en rolig ensamhelg, bara hon och jag. Tåget går om ett par timmar. Blir kul. Vi ska bo på hotell och leva härligt semesterliv tills på måndagkväll då vi åker hem igen. Hoppas hinna med allt från Tom Tits o Grönan till Naturhistoriska. Ii kväll blir det Cosmonova innan vi åker till hotellet för att äta av deras kvällsbuffé.

    Önskar även Er andra en kul helg!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Åh vad kul för er !! Hoppas vädret kommer bli bra här i Stockholm nu då ni ska hit och mysa. KRAM
  4. 2
    Åh vad kul för er !! Hoppas vädret kommer bli bra här i Stockholm nu då ni ska hit och mysa. KRAM

Liknande trådar

  1. Stockholms fikagäng!
    By Mariah in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:26
  2. Stockholms blodbad 2...
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 10:46
  3. Vi bor i stockholms
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 20:55
  4. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 04:32
  5. Ni som bor i Stockholms Län.
    By KANES in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar