Val av otrohetspartner - Sidan 4
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #61
    Lev singel då om det är för dyrt med prostituerad !

    Vad har Du för rättighet att "hålla på Din ovetande partner" & därmed hindra den från att söka sin lycka ?
  2. 61
    Lev singel då om det är för dyrt med prostituerad !

    Vad har Du för rättighet att "hålla på Din ovetande partner" & därmed hindra den från att söka sin lycka ?
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #62
    Du - det finns faktiskt något som heter begära enskild skilsmässa vare sig Din man vill eller inte.

    Varför stanna kvar i ett dåligt förhållande ??

    Är det den här sortens kärlek Du vill visa Dina barn - den här bilden av kärlek ???
    Vill Du att de skall få en felaktig bild av vad kärlek är eller inte är ?

    Inte visa styrkan i att lämna ett dåligt förhållande inför barnen ??

    Mitt X var med om detta i barndomen - utvecklade enorm svartsjuka i sitt vuxna liv som ledde till våld motsvarande 10år i fängelse - Vill Du erbjuda Dina barn detta ????????????????????????????

    SKILJ DIG - Barnen mår mycket bättre av det !
  4. 62
    Du - det finns faktiskt något som heter begära enskild skilsmässa vare sig Din man vill eller inte.

    Varför stanna kvar i ett dåligt förhållande ??

    Är det den här sortens kärlek Du vill visa Dina barn - den här bilden av kärlek ???
    Vill Du att de skall få en felaktig bild av vad kärlek är eller inte är ?

    Inte visa styrkan i att lämna ett dåligt förhållande inför barnen ??

    Mitt X var med om detta i barndomen - utvecklade enorm svartsjuka i sitt vuxna liv som ledde till våld motsvarande 10år i fängelse - Vill Du erbjuda Dina barn detta ????????????????????????????

    SKILJ DIG - Barnen mår mycket bättre av det !
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #63
    OTROHET
    Mitt X var med om detta i barndomen - utvecklade enorm svartsjuka i sitt vuxna liv som ledde till våld motsvarande 10år i fängelse - Vem vill erbjuda sina barn detta ????????????????????????????
  6. 63
    OTROHET
    Mitt X var med om detta i barndomen - utvecklade enorm svartsjuka i sitt vuxna liv som ledde till våld motsvarande 10år i fängelse - Vem vill erbjuda sina barn detta ????????????????????????????
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #64
    Är det den här sortens kärlek Du vill visa Dina barn - den här bilden av kärlek ???
    Vill Du att de skall få en felaktig bild av vad kärlek är eller inte är ?

    Inte visa styrkan i att lämna ett dåligt förhållande inför barnen ??
  8. 64
    Är det den här sortens kärlek Du vill visa Dina barn - den här bilden av kärlek ???
    Vill Du att de skall få en felaktig bild av vad kärlek är eller inte är ?

    Inte visa styrkan i att lämna ett dåligt förhållande inför barnen ??
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #65
    "Risker hör till livet, det är bara att välja dem man vill ha och vilka man är rädd för och vilka man inte är det."

    Ja, precis - vi har dock ingen rätt att välja det/bestämma åt våra partners eller att ens utsätta dem för sådant.

    Det beslutet måste våra partners få ta själva.........!

    Det är väl verkligen om något att leka med en annans liv & hälsa !!!
    Fruktansvärt..
  10. 65
    "Risker hör till livet, det är bara att välja dem man vill ha och vilka man är rädd för och vilka man inte är det."

    Ja, precis - vi har dock ingen rätt att välja det/bestämma åt våra partners eller att ens utsätta dem för sådant.

    Det beslutet måste våra partners få ta själva.........!

    Det är väl verkligen om något att leka med en annans liv & hälsa !!!
    Fruktansvärt..
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #66
    "Jag gissar att du har hört ordspråket; ”Köp inte grisen i säcken!”

    Ja, det är tydligen vad Era partners har gjort - de har ingen aning - helt ovetande.

    Hur kan Ni själva ta Er rättigheter att bestämma åt Er partner ?!
    Att den "ovetande" skall ödsla sin dyrbara tid & energi på Er för gemensam framtid ??!!
    Inte så litet egoistiskt................

    Unnar Ni inte Era partners få söka lyckan själv med någon annan ???!!!

    Ni kan ev dra hem HIV eller andra könssjukdomar till en ovetande partner - TAR NI SÅLUNDA ER RÄTTEN ATT BESTÄMMA ÖVER ER PARTNERS LIV !!!

    Såååååååååååååååå låååååååååågt - bottennapp.
  12. 66
    "Jag gissar att du har hört ordspråket; ”Köp inte grisen i säcken!”

    Ja, det är tydligen vad Era partners har gjort - de har ingen aning - helt ovetande.

    Hur kan Ni själva ta Er rättigheter att bestämma åt Er partner ?!
    Att den "ovetande" skall ödsla sin dyrbara tid & energi på Er för gemensam framtid ??!!
    Inte så litet egoistiskt................

    Unnar Ni inte Era partners få söka lyckan själv med någon annan ???!!!

    Ni kan ev dra hem HIV eller andra könssjukdomar till en ovetande partner - TAR NI SÅLUNDA ER RÄTTEN ATT BESTÄMMA ÖVER ER PARTNERS LIV !!!

    Såååååååååååååååå låååååååååågt - bottennapp.
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #67
    "Risken att bli upptäckt tycker jag är jätteliten om man gör allt lite genomtänkt."

    Detta är oerhört fegt mot sin partner - att inte våga stå upp för sig själv.....................!!!

    Spänning m.m det kan vi ha med våra partners också om vi bara har litet fantasi & inte är så tråkiga.

    Är partnern tråkig får Du väl göra ett försök att piffa upp henne både här och där.
    Annars avbryt förhållandet.................. ....varför hålla fast någon när andra önskar tillträde ???
  14. 67
    "Risken att bli upptäckt tycker jag är jätteliten om man gör allt lite genomtänkt."

    Detta är oerhört fegt mot sin partner - att inte våga stå upp för sig själv.....................!!!

    Spänning m.m det kan vi ha med våra partners också om vi bara har litet fantasi & inte är så tråkiga.

    Är partnern tråkig får Du väl göra ett försök att piffa upp henne både här och där.
    Annars avbryt förhållandet.................. ....varför hålla fast någon när andra önskar tillträde ???
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #68
    Just för att det drabbar Er "ovetande partner" som Ni tydligen tycker Er ha rätten att bestämma över... & utsätta för ev HIV då Ni omöjligt kan ha total kontroll över andra människor...
  16. 68
    Just för att det drabbar Er "ovetande partner" som Ni tydligen tycker Er ha rätten att bestämma över... & utsätta för ev HIV då Ni omöjligt kan ha total kontroll över andra människor...
  17. Medlem sedan
    Sep 2007
    #69
    OM DU HAR BARN:
    Mitt X kommer från hem där ena föräldern var otrogen - det resulterade i enorm svartsjuka - vilket ledde till våld - motsvarande fängelse under 10år.
    Vem vill riskera att ens barn hamnar där ????????
  18. 69
    OM DU HAR BARN:
    Mitt X kommer från hem där ena föräldern var otrogen - det resulterade i enorm svartsjuka - vilket ledde till våld - motsvarande fängelse under 10år.
    Vem vill riskera att ens barn hamnar där ????????
  19. Medlem sedan
    Sep 2007
    #70
    Personangrepp=bästa försvar
  20. 70
    Personangrepp=bästa försvar
  21. Medlem sedan
    Sep 2007
    #71
    Varför inte istället leta reda på en partner som matchar en i stort sett perfekt ???
    Det är väl inte så jobbigt - bara att blädda på som i en katalog & läsa - jaha....

    Varför har Ni behov av att skada Er partner ???

    OM BARN FINNS MED I BILDEN:
    Mitt X ena förälder var otrogen - resulterade i svartsjuka när barnet blev vuxen - i sin tur våld mot sin partner - motsvarande fängelse under 10år !
    Vem vill sina barn detta ???
  22. 71
    Varför inte istället leta reda på en partner som matchar en i stort sett perfekt ???
    Det är väl inte så jobbigt - bara att blädda på som i en katalog & läsa - jaha....

    Varför har Ni behov av att skada Er partner ???

    OM BARN FINNS MED I BILDEN:
    Mitt X ena förälder var otrogen - resulterade i svartsjuka när barnet blev vuxen - i sin tur våld mot sin partner - motsvarande fängelse under 10år !
    Vem vill sina barn detta ???
  23. Medlem sedan
    Sep 2007
    #72
    En sak om Ni är skadade själva men varför dra med Er ovetande partner i fallet + ev barn ??
    Även risken Ni utsätter dem för med smitta m.m - hur kan Ni stå upp för det ???

    Varför inte singel ?
  24. 72
    En sak om Ni är skadade själva men varför dra med Er ovetande partner i fallet + ev barn ??
    Även risken Ni utsätter dem för med smitta m.m - hur kan Ni stå upp för det ???

    Varför inte singel ?
  25. Medlem sedan
    Sep 2007
    #73
    Ja, uppmuntra bara till att ev drabbade barn i framtiden blir svartsjuka, använder våld & hamnar i fängelse !!!

    Det är tyvärr en verklighetsberättelse.........

    YEEES, ELLER ??!!
  26. 73
    Ja, uppmuntra bara till att ev drabbade barn i framtiden blir svartsjuka, använder våld & hamnar i fängelse !!!

    Det är tyvärr en verklighetsberättelse.........

    YEEES, ELLER ??!!
  27. Medlem sedan
    Sep 2007
    #74
    Undrar verkligen om AFF skulle våga stå upp för det - det blir som att uppmuntra - vad skulle hända med deras image då?
    Totalt nedringda kanske....
  28. 74
    Undrar verkligen om AFF skulle våga stå upp för det - det blir som att uppmuntra - vad skulle hända med deras image då?
    Totalt nedringda kanske....
  29. Medlem sedan
    Sep 2007
    #75
    "Han vill inte att jag gör det, men det är inte samma sak som om att han skulle ta det jättehårt."

    Han säger alltså NEJ men Du drar en helt egen slutsats av det hela.
    Du respekterar därmed inte hans NEJ.

    Ni passar nog inte egentligen ihop tillsammans...

    Varför inte separera så båda kan bli lyckliga på var sitt håll ???
    Missunnar Du honom det ?

    Ev barn blir skadade - var beredd på det !
  30. 75
    "Han vill inte att jag gör det, men det är inte samma sak som om att han skulle ta det jättehårt."

    Han säger alltså NEJ men Du drar en helt egen slutsats av det hela.
    Du respekterar därmed inte hans NEJ.

    Ni passar nog inte egentligen ihop tillsammans...

    Varför inte separera så båda kan bli lyckliga på var sitt håll ???
    Missunnar Du honom det ?

    Ev barn blir skadade - var beredd på det !
  31. Medlem sedan
    May 2022
    #76
    Sexdejting på nätet - victoriamilan.se Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.
  32. 76
    Sexdejting på nätet - victoriamilan.se Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar