Gå på pottan
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Gå på pottan

    Jonatan är duktig med att gå på pottan och kissa, han är lite orolig för att kissa på sig men om det händer så brukar vi inte göra så stor sak av det utan bara sitta på pottan och sedan nya kläder. Men han är lite sämre på att säga till när han ska bajsa. Hur gör ni med det? Säger de till själv och bajsar i blöja eller går de på pottan då med? Nu får man ha koll och se når det är dags och ta på blöja då skulle jag tro, och igår missade jag och det kom i kalsongerna. Han vill gärna ha blöja om han får bestämma så jag är lite kluven till det här just nu.
    ****************************
    MiaMaria
  2. 1
    Gå på pottan Jonatan är duktig med att gå på pottan och kissa, han är lite orolig för att kissa på sig men om det händer så brukar vi inte göra så stor sak av det utan bara sitta på pottan och sedan nya kläder. Men han är lite sämre på att säga till när han ska bajsa. Hur gör ni med det? Säger de till själv och bajsar i blöja eller går de på pottan då med? Nu får man ha koll och se når det är dags och ta på blöja då skulle jag tro, och igår missade jag och det kom i kalsongerna. Han vill gärna ha blöja om han får bestämma så jag är lite kluven till det här just nu.
  3. elin med hedda
    #2
    hedda vägrar att bajsa på toa fast hon gjort d några gånger i början. hon säger till o kommer oftast me en blöja själv.. tror att det kommer, orkar inte bråka om sånt just nu. sitt eget bajs kan hon få bestämma över ett tag till. ja sa nej till blöja några dar o d slutade enbart me att hon inte bajsa alls o sen bajsade hon mer eller mindre i sömnen sen i nattblöjan så d va inte heller lyckat..
  4. 2
    hedda vägrar att bajsa på toa fast hon gjort d några gånger i början. hon säger till o kommer oftast me en blöja själv.. tror att det kommer, orkar inte bråka om sånt just nu. sitt eget bajs kan hon få bestämma över ett tag till. ja sa nej till blöja några dar o d slutade enbart me att hon inte bajsa alls o sen bajsade hon mer eller mindre i sömnen sen i nattblöjan så d va inte heller lyckat..

Liknande trådar

  1. Pottan!
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 15:15
  2. Pottan!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 17:53
  3. Det här med pottan....
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 18:22
  4. Hur går det med pottan?
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:00
  5. Pottan...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar