Nä nu ska jag knyta mig
Ordet är fritt
  1. camilla_73
    #1

    Nä nu ska jag knyta mig

    är på tok för trött för detta nu. Skivan artar sig. Hittar dock inte alla bra tips jag fått, men jag ska ju bara ha EN skiva också så det räcker och blir över som det är nu. Ska lyssna igenom allt imorgon igen innan jag gör skivan. Kanske får ett ryck och pysslar fram ett fodral också i scrap anda? Vem vet? Får se vad morgondagen bjuder på först.

    Så jag tackar alla för att ni hjälpt mig ikväll. Återkommer med låtlistan imorgon.

    God natt!
  2. 1
    Nä nu ska jag knyta mig är på tok för trött för detta nu. Skivan artar sig. Hittar dock inte alla bra tips jag fått, men jag ska ju bara ha EN skiva också så det räcker och blir över som det är nu. Ska lyssna igenom allt imorgon igen innan jag gör skivan. Kanske får ett ryck och pysslar fram ett fodral också i scrap anda? Vem vet? Får se vad morgondagen bjuder på först.

    Så jag tackar alla för att ni hjälpt mig ikväll. Återkommer med låtlistan imorgon.

    God natt!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Du kan ju göra en nu och en lagom till bröllopet
  4. 2
    Du kan ju göra en nu och en lagom till bröllopet
  5. camilla_73
    #3
    ja det kan jag göra tack för tipset. Har ju sparat alla låtar så då är det bara att plocka fram den listan igen.
  6. 3
    ja det kan jag göra tack för tipset. Har ju sparat alla låtar så då är det bara att plocka fram den listan igen.

Liknande trådar

  1. Knyta an?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 18:18
  2. nej nu ska jag ta och knyta mig
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 22:05
  3. Hur knyta?
    By jonnabravo in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 16:34
  4. Nu ska jag knyta mig
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 22:54
  5. dax att knyta sig....
    By serenity in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 00:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar