Msandell!!
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Msandell!!

    Hallå! Ursäkta att jag var så jäktad i går... Det är ju så typiskt att H alltid kommer sent när vi skall ha gäster...Så blir hela mitt schema förskjutet.
    Vi måste ta en frukost på ikea i höst när du har ledigt ngn dag. Cibattan där är allt god. Så kan ju barnen leka i lekrummet under tiden...nu när de är tre bast. Elfa älskar att vara i blåbärsskogen.
    Hur blev det, bestämde ni kakel? Bekanta till oss valde ett ljust grått blankt och fondvägg i blågrå avlång mosaik vid hadfatet. Bänkar och andra attiraljer är i ek. Ursnyggt!!! Funderar på att stjäla iden när vi bygger om.
    Ha det gott vi hörs!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Msandell!! Hallå! Ursäkta att jag var så jäktad i går... Det är ju så typiskt att H alltid kommer sent när vi skall ha gäster...Så blir hela mitt schema förskjutet.
    Vi måste ta en frukost på ikea i höst när du har ledigt ngn dag. Cibattan där är allt god. Så kan ju barnen leka i lekrummet under tiden...nu när de är tre bast. Elfa älskar att vara i blåbärsskogen.
    Hur blev det, bestämde ni kakel? Bekanta till oss valde ett ljust grått blankt och fondvägg i blågrå avlång mosaik vid hadfatet. Bänkar och andra attiraljer är i ek. Ursnyggt!!! Funderar på att stjäla iden när vi bygger om.
    Ha det gott vi hörs!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Japp, kakel bestämt!!

    På Stis kakel hittade vi ett grått kakel,ganska stora plattor, inte allt så dyrt. Kolla själv på www.stigskakel.se , rum 12.
    Jag förstår att du hade fult upp när vi kom, hoppas vi inte störde allt för mycket....
    En frukost på Ikea låter bra. Jag hör av mig....
    Maria m Nathalie -99 & William -04

    * Ta vara på stunderna idag, imorgon kan det vara försent *
  4. 2
    Japp, kakel bestämt!! På Stis kakel hittade vi ett grått kakel,ganska stora plattor, inte allt så dyrt. Kolla själv på www.stigskakel.se , rum 12.
    Jag förstår att du hade fult upp när vi kom, hoppas vi inte störde allt för mycket....
    En frukost på Ikea låter bra. Jag hör av mig....
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Ser ju

    fint ut, fast lustigt namn "Denver gris"!!!
    Vad blir det för golv och skall ni ha bård också?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Ser ju fint ut, fast lustigt namn "Denver gris"!!!
    Vad blir det för golv och skall ni ha bård också?
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    JO...

    Vi tar nog kaklet/klinkersen som är på bilden, det är lite mörkgrått. Vi tar kanske den bredare bården som hör till, ej bestämt. Jag vet att namnet låter lite kul....
    Maria m Nathalie -99 & William -04

    * Ta vara på stunderna idag, imorgon kan det vara försent *
  8. 4
    JO... Vi tar nog kaklet/klinkersen som är på bilden, det är lite mörkgrått. Vi tar kanske den bredare bården som hör till, ej bestämt. Jag vet att namnet låter lite kul....

Liknande trådar

  1. msandell...
    By petrapeps in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 21:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar