Vad är flax seeds??
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Vad är flax seeds??

    Vad är flax seeds, nån som vet? Har försökt att googla på bilder men det ser bara ut som frön, typ. Och jag har inget bra lexikon.
  2. 1
    Vad är flax seeds?? Vad är flax seeds, nån som vet? Har försökt att googla på bilder men det ser bara ut som frön, typ. Och jag har inget bra lexikon.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    linfrö. kan också heta linseeds.
  4. 2
    linfrö. kan också heta linseeds.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Taaaack Tuttan!! Du är mitt matlexikon
  6. 3
    Taaaack Tuttan!! Du är mitt matlexikon
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Flaxseeds är jätte nyttigt och innehåller bra oljor och fiber. Bra att ha i bröd tex. Däremot måste de helst krossas först. Ät inte för ofta/mkt om du inte är van.
  8. 4
    Flaxseeds är jätte nyttigt och innehåller bra oljor och fiber. Bra att ha i bröd tex. Däremot måste de helst krossas först. Ät inte för ofta/mkt om du inte är van.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Mina frukostflingor innehåller det och just nu är det väldigt "inne" här i USA.
  10. 5
    Mina frukostflingor innehåller det och just nu är det väldigt "inne" här i USA.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Har väl varit på tapeten i många år nu? Jag brukade mala dem när jag åt 100% Raw och använda i recept för raw crackers.
  12. 6
    Har väl varit på tapeten i många år nu? Jag brukade mala dem när jag åt 100% Raw och använda i recept för raw crackers.
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Just i frukostflingor har jag sett dem mer och mer på senare år.
  14. 7
    Just i frukostflingor har jag sett dem mer och mer på senare år.
  15. Medlem sedan
    Dec 2020
    #8
    Flax Seeds - https://se.iherb.com Vad är flax seeds, nån som vet? Har försökt att googla på bilder men det ser bara ut som frön, typ. Och jag har inget bra lexikon.
  16. 8
    Flax Seeds - https://se.iherb.com Vad är flax seeds, nån som vet? Har försökt att googla på bilder men det ser bara ut som frön, typ. Och jag har inget bra lexikon.

Liknande trådar

  1. Flax på vägen söderut!
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 07:45
  2. Vilken flax!
    By Emma med twins in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 17:11
  3. Flax
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 15:03
  4. Snacka om flax
    By Hello bf 8/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 11:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar