hjälpt
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    hjälpt

    Ville bara säga att min depression har i stort sett gått över och jag kan verkligen njuta av min goa pojk, jag älskar honom jättemycket. Jag fick medicin och samtal med psykolog vilket hjälpte mig! Jag hoppas alla som mår dåligt kan få hjälp för barn är ju det bästa som finns! Många kramar till alla er som mår dåligt!
  2. 1
    hjälpt Ville bara säga att min depression har i stort sett gått över och jag kan verkligen njuta av min goa pojk, jag älskar honom jättemycket. Jag fick medicin och samtal med psykolog vilket hjälpte mig! Jag hoppas alla som mår dåligt kan få hjälp för barn är ju det bästa som finns! Många kramar till alla er som mår dåligt!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    va gott! Det glädjer mig att du mår bra!
    Jag har en fråga dock: ammar du? Jag tar zoloft nu och är i v 36 och min bm sa att dem tab kan du inte ta om du ammar men jag har hört att en del gör det och att barnet inte tar någon skada...tänkte bara om det beror på var man bor...
  4. 2
    va gott! Det glädjer mig att du mår bra!
    Jag har en fråga dock: ammar du? Jag tar zoloft nu och är i v 36 och min bm sa att dem tab kan du inte ta om du ammar men jag har hört att en del gör det och att barnet inte tar någon skada...tänkte bara om det beror på var man bor...
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Jo då jag helammar och har ätit zoloft sedan sonen var ca en månad. Min läkare skrev ut det och sa att det inte var farligt och att det är bättre att man mår bra då mår barnet också bra! Jag åt inget under grav. jag slutade när jag var gravid för jag åt så starka tabletter då (seroxat). Men ingen skrev ut nåt annat så jag mådde piss under nästan hela tiden vilket inte var roligt, man vill ju njuta av en sån härlig tid....men men nu är det så och huvudaken är ju att jag mår bra nu! Jag tycker du ska äta zoloft sedan med om du behöver!

    Lycka till med förlossningen och bebisen!
    Kram
  6. 3
    Jo då jag helammar och har ätit zoloft sedan sonen var ca en månad. Min läkare skrev ut det och sa att det inte var farligt och att det är bättre att man mår bra då mår barnet också bra! Jag åt inget under grav. jag slutade när jag var gravid för jag åt så starka tabletter då (seroxat). Men ingen skrev ut nåt annat så jag mådde piss under nästan hela tiden vilket inte var roligt, man vill ju njuta av en sån härlig tid....men men nu är det så och huvudaken är ju att jag mår bra nu! Jag tycker du ska äta zoloft sedan med om du behöver!

    Lycka till med förlossningen och bebisen!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    va jobbigt att du inte fick något alt när du var gravid men som du sagt nu mår du ju bra och verkligen starkt av dig att ha klarat ut det!
    Blev så orolig då bm ville jag skulle ta bort zoloften för amningens skull men en läkare ansåg att min dos var så låg så det inte skulle vara någon fara. Och jag har bestämt mig jag ska amma för det är så mysigt. Om sedan barnet reagerar på den lilla dos h*n får i sig så är det ju bara att sluta! Tack! Hoppas det inte är länge till att vänta!! Kram
  8. 4
    va jobbigt att du inte fick något alt när du var gravid men som du sagt nu mår du ju bra och verkligen starkt av dig att ha klarat ut det!
    Blev så orolig då bm ville jag skulle ta bort zoloften för amningens skull men en läkare ansåg att min dos var så låg så det inte skulle vara någon fara. Och jag har bestämt mig jag ska amma för det är så mysigt. Om sedan barnet reagerar på den lilla dos h*n får i sig så är det ju bara att sluta! Tack! Hoppas det inte är länge till att vänta!! Kram
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Det tycker jag låter som en bra idé! Amma är ju verkligen mysigt!!!! Ha det nu så bra och lycka till med besingen! Kram
  10. 5
    Det tycker jag låter som en bra idé! Amma är ju verkligen mysigt!!!! Ha det nu så bra och lycka till med besingen! Kram

Liknande trådar

  1. Minirin har hjälpt!
    By Mini Rin in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-22, 23:07
  2. Eye Q har hjälpt min dotter!
    By eliza1 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 09:06
  3. Nu har jag hjälpt min kollega
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 19:27
  4. Hjälpt grannen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 10:30
  5. Åh ni har hjälpt mig...
    By Lillan in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 22:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar