Barnmodell...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Barnmodell...

    Vet inte var jag ska fråga detta men testar här. Vet att många har åsikter om detta ämne å de får stå för var å en. Men jag vill ändå fråga om någon vet var man kan höra av sig om man funderar på om sin son som är 8 mån skulle passa som barnmodell tex före barnkläder...???

    Någon som har eller haft sitt barn som modell...tar gärna emot berättlser om era upplevelser av det.
    Vilken ära att få bli mor. Välkommen älskade Lucas!!
  2. 1
    Barnmodell... Vet inte var jag ska fråga detta men testar här. Vet att många har åsikter om detta ämne å de får stå för var å en. Men jag vill ändå fråga om någon vet var man kan höra av sig om man funderar på om sin son som är 8 mån skulle passa som barnmodell tex före barnkläder...???

    Någon som har eller haft sitt barn som modell...tar gärna emot berättlser om era upplevelser av det.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Oftast går det genom kontakter... Mina kusiner var barnmodeller men deras föräldrar är i filmbranschen så de hade ju kontakterna.
    Kontakta en agentur, finns på Gula Sidorna!

    Kan ju hoppas det blir som för dem, resor utomlands för fotografering med allt betalt plus arvode då förståss.
  4. 2
    Oftast går det genom kontakter... Mina kusiner var barnmodeller men deras föräldrar är i filmbranschen så de hade ju kontakterna.
    Kontakta en agentur, finns på Gula Sidorna!

    Kan ju hoppas det blir som för dem, resor utomlands för fotografering med allt betalt plus arvode då förståss.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    mitt svar försvann

    iaf min dotter har gjort ett jobb. Jag hittade en annons om öppen audition i tidningen och vi åkte dit. Hon fick prova och sen ringde de och bokade in henne.

    Annas finns det ofta info på agenturernas hemsidor.
    Oftast söker de barn med något speciellt i utseendet, inte "bara vanligt söta".
  6. 3
    mitt svar försvann iaf min dotter har gjort ett jobb. Jag hittade en annons om öppen audition i tidningen och vi åkte dit. Hon fick prova och sen ringde de och bokade in henne.

    Annas finns det ofta info på agenturernas hemsidor.
    Oftast söker de barn med något speciellt i utseendet, inte "bara vanligt söta".
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    [email protected] kan man maila till...mina döttrar har jobbat/jobbar som barnmodeller och skådisar och våra erfarenheter är enbart positiva..
  8. 4
    [email protected] kan man maila till...mina döttrar har jobbat/jobbar som barnmodeller och skådisar och våra erfarenheter är enbart positiva..

Liknande trådar

  1. Barnmodell!
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 08:55
  2. barnmodell
    By solisinne in forum Adoption
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 18:58
  3. barnmodell till tidning
    By solisinne in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:48
  4. barnmodell till tidning
    By solisinne in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:48
  5. barnmodell till tidning
    By solisinne in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar