Rapport från oss
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Rapport från oss

    Ja även Tyra har börjat på dagis, idag var dag 3 på inskolningen och pedagogerna började spekulera i att avsluta inskolningen redan för Tyra knatar in som om hon ägde stället. Det är pappa som är där med henne och han hade lika gärna kunnat vara hemma. Vi vill dock fortsätta inskolningen 2 v ut när R ändå e pappaledig så länge.

    Själv både jobbar jag heltid och pluggar heltid på distans så det är fullt upp kan man säga, inte mycket tid över för datan tyvär...

    Hur går det för er andra som skulle plugga`? Har ni börjat än?
    Veronica med Saga-03 och Tyra -06
    www.irenex3.blogspot.com
  2. 1
    Rapport från oss Ja även Tyra har börjat på dagis, idag var dag 3 på inskolningen och pedagogerna började spekulera i att avsluta inskolningen redan för Tyra knatar in som om hon ägde stället. Det är pappa som är där med henne och han hade lika gärna kunnat vara hemma. Vi vill dock fortsätta inskolningen 2 v ut när R ändå e pappaledig så länge.

    Själv både jobbar jag heltid och pluggar heltid på distans så det är fullt upp kan man säga, inte mycket tid över för datan tyvär...

    Hur går det för er andra som skulle plugga`? Har ni börjat än?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Oh vad kul att höra att det går så bra.

    Det går superbra för Adam med. Han har gått på riktigt i 3 dagar men de thar aldrig varit något problem.

    Jag var på upprop igår och är nu riktigt taggad inför måndagen då jag börjar skolan "på riktigt".

    Vad pluggar du?

    kram

    Anna
  4. 2
    Oh vad kul att höra att det går så bra.

    Det går superbra för Adam med. Han har gått på riktigt i 3 dagar men de thar aldrig varit något problem.

    Jag var på upprop igår och är nu riktigt taggad inför måndagen då jag börjar skolan "på riktigt".

    Vad pluggar du?

    kram

    Anna
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Kul att det går bra för er med, känns skönt att gå till jobbet då.
    Jag läser sjukvård, bara 5v men sen ska jag praktisera 4v oxå. Nu har jag sökt ytterligare en kurs efter den här, omvårdnad som jag tydligen inte har läst, bra minne man har.
    Bör kanske förklara det där Jag läste till undersköterska 02-03 men ska nu komplettera med vissa valbara kurser
  6. 3
    Kul att det går bra för er med, känns skönt att gå till jobbet då.
    Jag läser sjukvård, bara 5v men sen ska jag praktisera 4v oxå. Nu har jag sökt ytterligare en kurs efter den här, omvårdnad som jag tydligen inte har läst, bra minne man har.
    Bör kanske förklara det där Jag läste till undersköterska 02-03 men ska nu komplettera med vissa valbara kurser
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Jag jobbar inte... Skulle jag aldrig göra... hos den tanten. Pluggar på heltid from idag och ska göra så i 1½ år.

    Känns bra så här efter första dagen.

    Vi mååååste ses och pratas mer.

    kram
  8. 4
    Jag jobbar inte... Skulle jag aldrig göra... hos den tanten. Pluggar på heltid from idag och ska göra så i 1½ år.

    Känns bra så här efter första dagen.

    Vi mååååste ses och pratas mer.

    kram

Liknande trådar

  1. Rapport från mig
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 08:41
  2. Rapport från UL.
    By Malin-74 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 19:25
  3. En rapport från mig :)
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 22:36
  4. rapport från oss
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 07:10
  5. Rapport från mig och VUL!
    By Anna - änglamamma in forum Bebissnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 12:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar