Elvira har börjat på dagis!
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Elvira har börjat på dagis!

    Vi skolade in en stor tjej och en (lite för...) liten lillebror för två veckor sedan. Hon tycker att det är jätteskoj om pappa lämnar och sådär om jag lämnar.... Tyvärr blir hon väldigt trött på kvällarna och ett riktigt litet monster, men det kanske har med åldern att göra också. Kompisarna är roligast och hon pratar mycket om dagis här hemma.Lillebror har inte reagerat så mycket faktiskt ska tilläggas, det är nog mest jag som tycker det känns konstigt (han är snart 14 månader) eftersom Elvira var hemma så länge.
  2. 1
    Elvira har börjat på dagis! Vi skolade in en stor tjej och en (lite för...) liten lillebror för två veckor sedan. Hon tycker att det är jätteskoj om pappa lämnar och sådär om jag lämnar.... Tyvärr blir hon väldigt trött på kvällarna och ett riktigt litet monster, men det kanske har med åldern att göra också. Kompisarna är roligast och hon pratar mycket om dagis här hemma.Lillebror har inte reagerat så mycket faktiskt ska tilläggas, det är nog mest jag som tycker det känns konstigt (han är snart 14 månader) eftersom Elvira var hemma så länge.
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    ja det är kul med dagis

    Vide älskar sitt dagis o har gjort hela tiden. Han var 13 månader då han startade o jag förstår att du tycker det är tidigt, det är ju det, men vad gör man? Vide har älskat det från början o nu har han ju dessutom bytt dagis o (för mer än ett år sen iofs) det funkar suveränt!

    Kul att börja jobba igen?
  4. 2
    ja det är kul med dagis Vide älskar sitt dagis o har gjort hela tiden. Han var 13 månader då han startade o jag förstår att du tycker det är tidigt, det är ju det, men vad gör man? Vide har älskat det från början o nu har han ju dessutom bytt dagis o (för mer än ett år sen iofs) det funkar suveränt!

    Kul att börja jobba igen?
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag har ju jobbat länge eftersom vi delat på ledigheten, men maken tycker att det är sköööönt
  6. 3
    Jag har ju jobbat länge eftersom vi delat på ledigheten, men maken tycker att det är sköööönt
  7. elin med H
    #4
    usch ja, man vill bara vara hemma o hemma (iaf jag) men nu har Hedda börjat dagis oxå, håller på med andra veckan nu så inskolningen e väl inte riktigt klar men det verkar gå bra, hon trivs o gillar o leka med barnen. O det handlar bara om 3 timmar om dan för oss då lillasyster får vänta.. Men vad tungt det är i ett mammahjärta just nu.
  8. 4
    usch ja, man vill bara vara hemma o hemma (iaf jag) men nu har Hedda börjat dagis oxå, håller på med andra veckan nu så inskolningen e väl inte riktigt klar men det verkar gå bra, hon trivs o gillar o leka med barnen. O det handlar bara om 3 timmar om dan för oss då lillasyster får vänta.. Men vad tungt det är i ett mammahjärta just nu.

Liknande trådar

  1. Ludvig har börjat på dagis
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 09:51
  2. Ludvig har börjat på dagis
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 06:53
  3. Dagis har börjat!
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 20:50
  4. Idag har Moa börjat på dagis!
    By Maria med Ida & Moa in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 20:09
  5. N har börjat dagis!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 12:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar