Inget ont som inte har...
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Inget ont som inte har...

    något gott med sej
    Astrid fick feber och ett förkylningsvirus som gav hela munnen full med blåsor istället för rinnande näsa och hade det jättejobbigt. Kunde inte ha sin napp och inte heller dricka välling ur nappflaska och nu två veckor senare har hon helt slutat med både napp och välling. Trots att blåsorna läkt har hon inte frågat efter nappen en enda gång och hon som var världens nappfia, tänk vad fort de vänjer sej av med saker och ting.
    Nu ska hon få gå till leksaksaffären och välja ut en "slutat-med-nappen" present precis som storasyster fick och vi föräldrar drar en lättnadens suck att napp-perioden är över i detta huset, tjoho!
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Inget ont som inte har... något gott med sej
    Astrid fick feber och ett förkylningsvirus som gav hela munnen full med blåsor istället för rinnande näsa och hade det jättejobbigt. Kunde inte ha sin napp och inte heller dricka välling ur nappflaska och nu två veckor senare har hon helt slutat med både napp och välling. Trots att blåsorna läkt har hon inte frågat efter nappen en enda gång och hon som var världens nappfia, tänk vad fort de vänjer sej av med saker och ting.
    Nu ska hon få gå till leksaksaffären och välja ut en "slutat-med-nappen" present precis som storasyster fick och vi föräldrar drar en lättnadens suck att napp-perioden är över i detta huset, tjoho!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    härligt!

    Visst är det bra när ngt sådant elände för ngt gott med sig!

    Grattis till stor tjejja!
  4. 2
    härligt! Visst är det bra när ngt sådant elände för ngt gott med sig!

    Grattis till stor tjejja!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Skönt att det är över, och att nappen är borta också Här så är nappen väldigt viktig men jag hoppas att han kan sluta snart med (han slutade ju att suga på mitt finger vid dryga året när han bet sig i tungan så det blev ett stort jack på drygt en cm, men efter det så tog han napp)
  6. 3
    Skönt att det är över, och att nappen är borta också Här så är nappen väldigt viktig men jag hoppas att han kan sluta snart med (han slutade ju att suga på mitt finger vid dryga året när han bet sig i tungan så det blev ett stort jack på drygt en cm, men efter det så tog han napp)
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Jätteskönt!
    Jag önskar nästan att det det blev så här hemma med Louise är en riktig napp-gosis!!
  8. 4
    Jätteskönt!
    Jag önskar nästan att det det blev så här hemma med Louise är en riktig napp-gosis!!

Liknande trådar

  1. inget frö i min mage inte!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 10:11
  2. Inget ont som inte har
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 14:20
  3. inget här inte
    By Vinterblomman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 22:04
  4. inget ont som inte...
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:55
  5. Inget plus här inte!
    By ElinEmma in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar