En trevlig kväll
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    En trevlig kväll

    och helg önskar jag er alla här.
  2. 1
    En trevlig kväll och helg önskar jag er alla här.
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2
    Det samma till dig. Det är så lugnt på AfF ikväll. Det kanske bara är jag som sitter ensam. Nä, det är inte synd om mig!

    Om jag orkat skulle jag åkt hem till mor o far och hämtat mina nyservade symaskiner. Men att köra 60 mil till denna vecka är över min förmåga.

    Felix har varit hos mig 2dagar och kommer tillbaka på måndag.
  4. 2
    Det samma till dig. Det är så lugnt på AfF ikväll. Det kanske bara är jag som sitter ensam. Nä, det är inte synd om mig!

    Om jag orkat skulle jag åkt hem till mor o far och hämtat mina nyservade symaskiner. Men att köra 60 mil till denna vecka är över min förmåga.

    Felix har varit hos mig 2dagar och kommer tillbaka på måndag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Min mamma ska uppåt dina trakter nu och plocka mandelpotatis med sina syskon. De har som tradition att samlas uppe i föräldrahemmet och ta upp potatisen.
    Vi var med 2001 och jag och mamma var de som berättade för de andra om vad som hänt i USA.

    Kram och hoppas du mår bra
  6. 3
    Min mamma ska uppåt dina trakter nu och plocka mandelpotatis med sina syskon. De har som tradition att samlas uppe i föräldrahemmet och ta upp potatisen.
    Vi var med 2001 och jag och mamma var de som berättade för de andra om vad som hänt i USA.

    Kram och hoppas du mår bra
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Trvlig helg till er med! Har själv jobbat några timmar idag och sen hamnar jag alltid deckad i soffan en stund. Får jag fråga vilka fjäll ni pratar om? Älskar fjällvärlden själv och är i fjällen så ofta jag kan och orkar, men det är en bit... Kram till er
  8. 4
    Trvlig helg till er med! Har själv jobbat några timmar idag och sen hamnar jag alltid deckad i soffan en stund. Får jag fråga vilka fjäll ni pratar om? Älskar fjällvärlden själv och är i fjällen så ofta jag kan och orkar, men det är en bit... Kram till er
  9. Medlem sedan
    Mar 1999
    #5
    90minuter med flyg 6 dagar/veckan, Arlanda-Hemavan. Du är ute på fjället ca 20minuter efter det att du har landat, om du vill. Fjällvandra eller alpint allt efter årstid.
    "Lilla jag" har visst rötterna närmare mina föräldrar men det är väl en 15mil mellan. Tror att det var Junsele eller i närheten. Mina föräldrar bor i Dorotea.
  10. 5
    90minuter med flyg 6 dagar/veckan, Arlanda-Hemavan. Du är ute på fjället ca 20minuter efter det att du har landat, om du vill. Fjällvandra eller alpint allt efter årstid.
    "Lilla jag" har visst rötterna närmare mina föräldrar men det är väl en 15mil mellan. Tror att det var Junsele eller i närheten. Mina föräldrar bor i Dorotea.
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Då är jag inte heller långt ifrån när jag besöker mina uppväxttrakter =). Eller, beror ju på hur man ser det. Där är ju inte avstånden lika långa. Jämtland är det iaf. Kram
  12. 6
    Då är jag inte heller långt ifrån när jag besöker mina uppväxttrakter =). Eller, beror ju på hur man ser det. Där är ju inte avstånden lika långa. Jämtland är det iaf. Kram

Liknande trådar

  1. ha en trevlig kväll!
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-14, 15:28
  2. Trevlig kväll ....
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-31, 04:06
  3. Trevlig kväll!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 20:54
  4. Trevlig Kväll
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 06:00
  5. Trevlig kväll....
    By Desperado in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar