Ont i händerna
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Ont i händerna

    men det beror på att jag och gubben burit våran jäkligt tunga frys idag, +massa tunga sopsäckar fulla i skrot som vi var till soptippen med, ah räven burit byråer och sånt.
    JAg var ju inte lika klok som gubben med att ta på arbetshandskar.
    Så skönt att få rensa ut skrot nu när vi flyttar, men å så mkt jobb det är.
    Nu ska vi en sväng till huset och slå igång frysen, och så ville tjejerna dit och plocka vinbär och krusbär(måste ju plockas innan de fryser bort på nätterna)

    I morrn slutar jag kl 13, har fystimme, brukar ju alltid simma då ca 40 min, men nu har jag denna eländiga mens, så jag tänkt efara till huset våra toch skura ur och torka ur med min Ajaxrengöring, så vi får in våran doft, för det känns int esom vårat hem än....


    Allt det här med hus och flyt tha rgjort att jag blivit extremt sötsugen igen, dessutom har jag mens, nu finns de tinte så mkt hem , men jag hittade negerbollar i frysen....

    Förlåt att jag babblar så mkt om den flytt , men det är en stor grej som påverkar det mesta i mitt liv nu
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    Ont i händerna men det beror på att jag och gubben burit våran jäkligt tunga frys idag, +massa tunga sopsäckar fulla i skrot som vi var till soptippen med, ah räven burit byråer och sånt.
    JAg var ju inte lika klok som gubben med att ta på arbetshandskar.
    Så skönt att få rensa ut skrot nu när vi flyttar, men å så mkt jobb det är.
    Nu ska vi en sväng till huset och slå igång frysen, och så ville tjejerna dit och plocka vinbär och krusbär(måste ju plockas innan de fryser bort på nätterna)

    I morrn slutar jag kl 13, har fystimme, brukar ju alltid simma då ca 40 min, men nu har jag denna eländiga mens, så jag tänkt efara till huset våra toch skura ur och torka ur med min Ajaxrengöring, så vi får in våran doft, för det känns int esom vårat hem än....


    Allt det här med hus och flyt tha rgjort att jag blivit extremt sötsugen igen, dessutom har jag mens, nu finns de tinte så mkt hem , men jag hittade negerbollar i frysen....

    Förlåt att jag babblar så mkt om den flytt , men det är en stor grej som påverkar det mesta i mitt liv nu
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Klart att

    du ska babbla om flytten,det är ju jättekul att flytta.Och vardagsmotion får du ju kan man säga,var in på din blogg och hppades hitta bilder på huset men ack nej.

    Och du,inte får du mindre ont i händerna av att äta negerbollar inte!?*s*
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  4. 2
    Klart att du ska babbla om flytten,det är ju jättekul att flytta.Och vardagsmotion får du ju kan man säga,var in på din blogg och hppades hitta bilder på huset men ack nej.

    Och du,inte får du mindre ont i händerna av att äta negerbollar inte!?*s*
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Klart att det inte hjälper men nu har har jag ätit mina bollar iaf, har varit å plockat vinbär och krusbär.
    Och händerna blir härdade mera, har redan ganska "hårda" händer för att vara kvinna

    Hm jag har varit slarvig med att fota, ska göra det, så fort jag vet i vilken kartong kameran är

    Ska söva 5-åringen och ev motionscykla framför tvn
  6. 3
    Klart att det inte hjälper men nu har har jag ätit mina bollar iaf, har varit å plockat vinbär och krusbär.
    Och händerna blir härdade mera, har redan ganska "hårda" händer för att vara kvinna

    Hm jag har varit slarvig med att fota, ska göra det, så fort jag vet i vilken kartong kameran är

    Ska söva 5-åringen och ev motionscykla framför tvn
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Vi lyssnar så gärna på dina flytt-tankar, vi har ju alla saker som tar stor del av våra tankar emellanåt och var skall vi älta dem om inte här?
  8. 4
    Vi lyssnar så gärna på dina flytt-tankar, vi har ju alla saker som tar stor del av våra tankar emellanåt och var skall vi älta dem om inte här?

Liknande trådar

  1. Ont i händerna...
    By Katja_73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 18:39
  2. på händerna?
    By Malin IGAF in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 20:54
  3. ont i händerna
    By trion in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 14:37
  4. Ont i händerna
    By Jojjo v38 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 21:32
  5. Ont i händerna???
    By anne med 2an -1 vecka in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 17:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar