Hjälp!pulver som pulver eller?
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Hjälp!pulver som pulver eller?

    Såg på presentatören att samtalet var från Xtravaganza Jippi! men vad besviken jag blev då de sköt upp starten ännu en gång så nu har jag tid om 2 veckor och det känns som en hel evighet när man redan väntat flera veckor. Jag blev så besviken så jag nästan började gråta. Jag har hittils varit så motiverad men der dalar före varje dag.
    Så nu frågar jag alla er som går eller gått på Xtravaganza eller annan pulverkur. Tror ni att det går att börja med God Balans soppor och sen gå över till Xtravaganzas soppor? På Xtravagnza där jag ska gå har de haft god Balans soppor förut.
    Ketonfas är ketonfas oavsett vad man äter eller?
    Vad tror/vet ni?
    Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!
  2. 1
    Hjälp!pulver som pulver eller? Såg på presentatören att samtalet var från Xtravaganza Jippi! men vad besviken jag blev då de sköt upp starten ännu en gång så nu har jag tid om 2 veckor och det känns som en hel evighet när man redan väntat flera veckor. Jag blev så besviken så jag nästan började gråta. Jag har hittils varit så motiverad men der dalar före varje dag.
    Så nu frågar jag alla er som går eller gått på Xtravaganza eller annan pulverkur. Tror ni att det går att börja med God Balans soppor och sen gå över till Xtravaganzas soppor? På Xtravagnza där jag ska gå har de haft god Balans soppor förut.
    Ketonfas är ketonfas oavsett vad man äter eller?
    Vad tror/vet ni?
    Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!
  3. D©lphin
    #2

    ja de kanske du kan

    men frågan är väl om du ska ingå i deras progr och pulvra ett visst antal veckor och du redan gjort ngn hemma hur kroppen tar det
  4. 2
    ja de kanske du kan men frågan är väl om du ska ingå i deras progr och pulvra ett visst antal veckor och du redan gjort ngn hemma hur kroppen tar det
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Finns itrim i närheten där du bor? Jag fick börja med deras pulver trots att själva kursen inte startade förrän 7 veckor senare. Kolla på www.itrim.se
  6. 3
    Finns itrim i närheten där du bor? Jag fick börja med deras pulver trots att själva kursen inte startade förrän 7 veckor senare. Kolla på www.itrim.se
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Vet inte, det som är bra om du väntar (jobbigt - jag veet) med då väger dem in dig så att alla måtten stämmer, så för den skull skulla jag ändå vänta! Men du kan börja äta GI, för då hamnar du i ketonfas snabbare än om du äter vanligt ända tills du börjar.
    Trist när det blir uppsjutet så...
  8. 4
    Vet inte, det som är bra om du väntar (jobbigt - jag veet) med då väger dem in dig så att alla måtten stämmer, så för den skull skulla jag ändå vänta! Men du kan börja äta GI, för då hamnar du i ketonfas snabbare än om du äter vanligt ända tills du börjar.
    Trist när det blir uppsjutet så...
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Tack för era svar. Jag kollade Itrim men närmast är det ca 13 mil till tyvärr annars hade det varit ett bra alternativ Men nu behövs det inte tack och lov. I eftermiddags ringde de igen från Xtravaganza och hade fixat en tid på måndag antingen lät jag väl helt desperat eller förbannad (tror jag inte hihi) Så jippi på tisdag börjar det!!!!
  10. 5
    Tack för era svar. Jag kollade Itrim men närmast är det ca 13 mil till tyvärr annars hade det varit ett bra alternativ Men nu behövs det inte tack och lov. I eftermiddags ringde de igen från Xtravaganza och hade fixat en tid på måndag antingen lät jag väl helt desperat eller förbannad (tror jag inte hihi) Så jippi på tisdag börjar det!!!!

Liknande trådar

  1. Ni som kört pulver-hjälp mig!
    By Vill lyckas in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 17:27
  2. Ni som kan pulver....
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 20:34
  3. Pulver eller skum?
    By LizardKing in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 11:23
  4. 4 pulver+ en mat.
    By sofia_72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 12:08
  5. När jag kör med pulver
    By Lena M in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar