Trött på exet:/
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Trött på exet:/

    Ja vi har en son tillsammans som vi nu har varannan vecka. När vi ska flytta till hus nu i höst vill jag eg ha med sonen i veckorna så tyckte jag att pappan kunde ha helgerna.. men icke sa nicke, han VÄGRAR. Till saken hör att han kommer snart sättas in i någon arbetsåtgärd där han kommer få jobba heltid, alltså sonen kommer få vara på dagis kanske 6.30-17 eller nåt. Han har restid över hela stan till sonens nuvarande dagis. Så de komemr kanske få ca 2 timmar varje kväll att umgås på, jag däremot är arbetslös och kommer vara mammaledig.. då kommer sonen bara få vara på dagis 3 timmar om dagen och jag kan se dagis från huset! han vill ha helgerna för att träffa sina kompisar, jävla ego säger jag bara. Allt kretsar kring honom. inte för sonens bästa. MIn syster kommer att bo ett stenkast från oss och där har han 3 barn att leka med som han kan springa till själv. Exet vägrar att sonen någonsin ska byta dagis och skola så jag får bara rätta mig:/ om jag hade honom så skulle han kunna få kompisar att leka med efter dagis, nu blir det bara resande på hans fritid *suck* jag blir så lessen. Lösningen blir nog att vi hämtar sonen på tors eftermiddag och har honom hemma fre,lör,sön. visst han får 4 dagar och jag 3, men det är det enda vi kan enas om.. tröööööööööööött
  2. 1
    Trött på exet:/ Ja vi har en son tillsammans som vi nu har varannan vecka. När vi ska flytta till hus nu i höst vill jag eg ha med sonen i veckorna så tyckte jag att pappan kunde ha helgerna.. men icke sa nicke, han VÄGRAR. Till saken hör att han kommer snart sättas in i någon arbetsåtgärd där han kommer få jobba heltid, alltså sonen kommer få vara på dagis kanske 6.30-17 eller nåt. Han har restid över hela stan till sonens nuvarande dagis. Så de komemr kanske få ca 2 timmar varje kväll att umgås på, jag däremot är arbetslös och kommer vara mammaledig.. då kommer sonen bara få vara på dagis 3 timmar om dagen och jag kan se dagis från huset! han vill ha helgerna för att träffa sina kompisar, jävla ego säger jag bara. Allt kretsar kring honom. inte för sonens bästa. MIn syster kommer att bo ett stenkast från oss och där har han 3 barn att leka med som han kan springa till själv. Exet vägrar att sonen någonsin ska byta dagis och skola så jag får bara rätta mig:/ om jag hade honom så skulle han kunna få kompisar att leka med efter dagis, nu blir det bara resande på hans fritid *suck* jag blir så lessen. Lösningen blir nog att vi hämtar sonen på tors eftermiddag och har honom hemma fre,lör,sön. visst han får 4 dagar och jag 3, men det är det enda vi kan enas om.. tröööööööööööött
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    HAMNA FEL=(
  4. 2
    HAMNA FEL=(

Liknande trådar

  1. SÅÅ trött på exet!
    By Misell in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 16:28
  2. Trött på bråk med EXET.
    By Münchhausen in forum Separation
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 08:42
  3. exet
    By anonymt namn in forum Downs Syndrom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 17:37
  4. Jag är exet...
    By tinna in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 13:46
  5. Blir så trött på exet ibland!
    By cilea in forum Singelmingel
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 06:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar