Flyttstädning
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Flyttstädning

    Är det nåt man "ska" göra själv eller kan man i princip bara flytta ut grejerna och lämna hus(*viskar*helvetet) som det är?
  2. 1
    Flyttstädning Är det nåt man "ska" göra själv eller kan man i princip bara flytta ut grejerna och lämna hus(*viskar*helvetet) som det är?
  3. m00n
    #2
    Det ska man göra själv... eller leja nån att göra. Ibland är det nästan värt pengarna att få slippa skiten själv...
  4. 2
    Det ska man göra själv... eller leja nån att göra. Ibland är det nästan värt pengarna att få slippa skiten själv...
  5. D©lphin
    #3

    man ska städa om

    man inte kommit överrens om annat

    Erbjud köparna ngt så du slipper
  6. 3
    man ska städa om man inte kommit överrens om annat

    Erbjud köparna ngt så du slipper
  7. Medlem sedan
    Mar 1998
    #4
    Amen, nu borde jag nog gå och sova. Jag menar naturligtvis (?) om man lejer bort det till flyttstädare. Fixar de rubbet eller finns det nåt man "ska" göra själv? Typ rensa duschavloppet eller så?
  8. 4
    Amen, nu borde jag nog gå och sova. Jag menar naturligtvis (?) om man lejer bort det till flyttstädare. Fixar de rubbet eller finns det nåt man "ska" göra själv? Typ rensa duschavloppet eller så?
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    De gör allt! Underbart!!
  10. 5
    De gör allt! Underbart!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Flyttstädning tycker jag är jätteviktigt, även om jag aldrig har flyttat TILL något som varit lika välstädat som det jag flyttat IFRÅN... Min mamma har drillat mig väl när det gäller städning av alla omöjliga vrår... För att inte tala om hur vi alltid har städat alla stugor vi hyrt. Jag minns så väl hur vi brukade hyra samma stuga år efter år på ett semesterhem och det sista vi alltid gjorde var att vi skakade filtarna som låg i skåpen - brorsan och jag var övertygade om att det var den enda gången under året de filtarna ÖVERHUVUDTAGET fick luft - och ändå skulle de prompt skakas!!!
  12. 6
    Flyttstädning tycker jag är jätteviktigt, även om jag aldrig har flyttat TILL något som varit lika välstädat som det jag flyttat IFRÅN... Min mamma har drillat mig väl när det gäller städning av alla omöjliga vrår... För att inte tala om hur vi alltid har städat alla stugor vi hyrt. Jag minns så väl hur vi brukade hyra samma stuga år efter år på ett semesterhem och det sista vi alltid gjorde var att vi skakade filtarna som låg i skåpen - brorsan och jag var övertygade om att det var den enda gången under året de filtarna ÖVERHUVUDTAGET fick luft - och ändå skulle de prompt skakas!!!
  13. D©lphin
    #7

    DE städar du betalar

  14. 7
    DE städar du betalar
  15. Medlem sedan
    Mar 1998
    #8
    Låter finemang. Jag känner att jag inte skulle orka fixa det själv alls. Nåt litet avlopp eller annat småjox kanske, men inte ett helt hus.
  16. 8
    Låter finemang. Jag känner att jag inte skulle orka fixa det själv alls. Nåt litet avlopp eller annat småjox kanske, men inte ett helt hus.
  17. Medlem sedan
    Mar 1998
    #9
    Asch, de sista två orden hade jag lyckats förtränga. Men jag får hoppas vi får tillräckligt betalt så jag kan kosta på att leja bort den. Usch, jag börjar bli nervös att INGEN ska vilja köpa huset. Eller att vi inte ska få tillräckligt betalt.
  18. 9
    Asch, de sista två orden hade jag lyckats förtränga. Men jag får hoppas vi får tillräckligt betalt så jag kan kosta på att leja bort den. Usch, jag börjar bli nervös att INGEN ska vilja köpa huset. Eller att vi inte ska få tillräckligt betalt.
  19. magnolia
    #10
    De frostar inte av frysar. Tyvärr. Det är annars bland det tristaste jag vet, men numera slipper jag det (självavfrostande frys)!
  20. 10
    De frostar inte av frysar. Tyvärr. Det är annars bland det tristaste jag vet, men numera slipper jag det (självavfrostande frys)!
  21. Medlem sedan
    Mar 1998
    #11
    Ok, det är inget problem för mig. Frostar av frysar gör jag gärna om jag slipper städa.
  22. 11
    Ok, det är inget problem för mig. Frostar av frysar gör jag gärna om jag slipper städa.

Liknande trådar

  1. Flyttstädning !!
    By Pärlan67 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 22:22
  2. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  3. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  4. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar