Flyttstäd
Hem & fritid
  1. Flyttar
    #1

    Flyttstäd

    Har flyttat till nytt hus och städar ur radhuset nu. Är så rädd att jag missar nåt! lyfter och pillar och städar allt jag kan hitta. Vad kan de klaga på? Har ni fått klagande på era flyttstädningar? Vad hade ni missat då?

    Torktumlaren får jag inte rent allt, då måste jag skruva loss hela luckan på framsidan. Det måste jag väl inte?
  2. 1
    Flyttstäd Har flyttat till nytt hus och städar ur radhuset nu. Är så rädd att jag missar nåt! lyfter och pillar och städar allt jag kan hitta. Vad kan de klaga på? Har ni fått klagande på era flyttstädningar? Vad hade ni missat då?

    Torktumlaren får jag inte rent allt, då måste jag skruva loss hela luckan på framsidan. Det måste jag väl inte?
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    i kupor, bakom spis, i ugnen, knapparna på spisen, bakom kyl/frys. Rören i alla rum + badrum. Ovanpå dörrkarmarna. Lycka til
  4. 2
    i kupor, bakom spis, i ugnen, knapparna på spisen, bakom kyl/frys. Rören i alla rum + badrum. Ovanpå dörrkarmarna. Lycka til
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Bakom elementen, golvbrunnen i duschen, vattenlåset i handfatet....
    Sånnt som visst inte syns men o man tänker på köparen så är det ju rätt grose att taredapå ngn annas hårstrån och liknande !

    Fönstren är ett måste och MELLAN fönstren åxå!

    Lycka till!
  6. 3
    Bakom elementen, golvbrunnen i duschen, vattenlåset i handfatet....
    Sånnt som visst inte syns men o man tänker på köparen så är det ju rätt grose att taredapå ngn annas hårstrån och liknande !

    Fönstren är ett måste och MELLAN fönstren åxå!

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Flyttstäd?
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 18:17
  2. sommar, sol och flyttstäd...
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 09:30
  3. Flyttstäd -persienner
    By grynet in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 19:16
  4. Flyttstäd.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:07
  5. Appropå flyttstäd
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar