Sperma och fittsaft
Sex & erotik
  1. Adam Sandal
    #1

    Sperma och fittsaft

    jag är nog inte ensam kille att tycka om att spruta ned tjejen. men vad tycker tjejerna? inget går upp mot en riktigt bra avsugning som avslutas med ett sprut i ansikte och mun. och sedan se henne glupskt svälja.
    Vad tycker ni tjejer? är det en skön känsla eller blir det mer en grej för honom.

    sedan tycker jag om att slicka. blir oerhört kåt av en våt tjej som gör ansiktet riktigt blött. vad säger killarna tycker ni också om tjejernas safter?
  2. 1
    Sperma och fittsaft jag är nog inte ensam kille att tycka om att spruta ned tjejen. men vad tycker tjejerna? inget går upp mot en riktigt bra avsugning som avslutas med ett sprut i ansikte och mun. och sedan se henne glupskt svälja.
    Vad tycker ni tjejer? är det en skön känsla eller blir det mer en grej för honom.

    sedan tycker jag om att slicka. blir oerhört kåt av en våt tjej som gör ansiktet riktigt blött. vad säger killarna tycker ni också om tjejernas safter?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Svälja är inte min grej. Provade några gånger när jag var yngre men gillade inte det. Tycker inte heller om att bli sprutad i ansiktet, troligen pga vissa missöden men du får gärna spruta på andra delar av mig.

    Det kan däremot vara riktigt upphetsande att suga av en kille. Om jag kan höra och se att han njuter i fulla drag blir jag dyblöt.
  4. 2
    Svälja är inte min grej. Provade några gånger när jag var yngre men gillade inte det. Tycker inte heller om att bli sprutad i ansiktet, troligen pga vissa missöden men du får gärna spruta på andra delar av mig.

    Det kan däremot vara riktigt upphetsande att suga av en kille. Om jag kan höra och se att han njuter i fulla drag blir jag dyblöt.
  5. Selene
    #3
    Klarar inte av att ta sperman i munnen. Vet inte om det är smaken eller konsistensen, men jag kräks (eller iaf nästan). Han får gärna spruta på min mage och bröst, men inte spruta i mun eller ansikte.

    När jag tittar på porr så hatar jag verkligen att det alltid ska sluta med sprut i mun. Tjejerna ser ut som det är det bästa de har ätit, medan jag inte har en väninna som tycker om det.
  6. 3
    Klarar inte av att ta sperman i munnen. Vet inte om det är smaken eller konsistensen, men jag kräks (eller iaf nästan). Han får gärna spruta på min mage och bröst, men inte spruta i mun eller ansikte.

    När jag tittar på porr så hatar jag verkligen att det alltid ska sluta med sprut i mun. Tjejerna ser ut som det är det bästa de har ätit, medan jag inte har en väninna som tycker om det.
  7. anonymt namn
    #4

    Tur att man är man!

    Ja fy tusan vilken tur att man är man och får njuta av de godaste dofter som finns. Jag förstår verkligen att nästan alla kvinnor föredrar tjejsex. Det skulle jag också göra om jag var kvinna!
  8. 4
    Tur att man är man! Ja fy tusan vilken tur att man är man och får njuta av de godaste dofter som finns. Jag förstår verkligen att nästan alla kvinnor föredrar tjejsex. Det skulle jag också göra om jag var kvinna!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Det beror på smaken på mannens sperma, det är ju lite olika. Smakar den helt ok, så är det bara mysigt att svälja och en skön avslutning på det innerliga. Jag känner ingen längtan efter att bli sprutad i ansiktet, dvs. tycka att det skulle vara en sån fantastisk höjdpunkt...:-)
  10. 5
    Det beror på smaken på mannens sperma, det är ju lite olika. Smakar den helt ok, så är det bara mysigt att svälja och en skön avslutning på det innerliga. Jag känner ingen längtan efter att bli sprutad i ansiktet, dvs. tycka att det skulle vara en sån fantastisk höjdpunkt...:-)
  11. Milda Annelie
    #6
    Jag tycker om at svälja, speciellt när man är på ställen där det måste ske i smyg och snabbt.. :-)
  12. 6
    Jag tycker om at svälja, speciellt när man är på ställen där det måste ske i smyg och snabbt.. :-)
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7

    Iofs

    bara träffat en tjej som kunnat suga ordentligt, men kan numera säga att jag hellre slickar än blir avsugen. Få se o höra den njutning det ger e någe som slår det mest här i livet.
  14. 7
    Iofs bara träffat en tjej som kunnat suga ordentligt, men kan numera säga att jag hellre slickar än blir avsugen. Få se o höra den njutning det ger e någe som slår det mest här i livet.
  15. lite blyg
    #8
    Jag vill gärna att min man sprutar mig i ansiktet eller över rumpan om jag kan se det i spegeln. Älskar att suga och tar det med glädje i munnen, lite synd dock att ansiktssprutet då går förlorat.

    Det tog ett bra tag innan jag vågade tala om det för maken och han fick nog då sitt livs (glädje?)chock. Han var helt övertygad om att det va en porrfilmsgrej som bara killar gillade...
  16. 8
    Jag vill gärna att min man sprutar mig i ansiktet eller över rumpan om jag kan se det i spegeln. Älskar att suga och tar det med glädje i munnen, lite synd dock att ansiktssprutet då går förlorat.

    Det tog ett bra tag innan jag vågade tala om det för maken och han fick nog då sitt livs (glädje?)chock. Han var helt övertygad om att det va en porrfilmsgrej som bara killar gillade...
  17. Anonym
    #9
    gillar när det blir riktigt kladdigt svettiigt och blött
    smeka in sperma på mina bröst är såå mysigt sen om jag sväljer beror helt på sinnesstämningen för stunden
  18. 9
    gillar när det blir riktigt kladdigt svettiigt och blött
    smeka in sperma på mina bröst är såå mysigt sen om jag sväljer beror helt på sinnesstämningen för stunden
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Jag tyker det ser lite grisit ut när tjejerna blir sprutade i ansiktet eller när de tar det i mun och sen dreglar ut det.

    Jag gillar bäst när tjejen tar det i munnen och svälger. Det härligaste är när det syns att tjejern älskar kuken.

    Fittsaften för däremot flöda. älskar att slicka min fru
  20. 10
    Jag tyker det ser lite grisit ut när tjejerna blir sprutade i ansiktet eller när de tar det i mun och sen dreglar ut det.

    Jag gillar bäst när tjejen tar det i munnen och svälger. Det härligaste är när det syns att tjejern älskar kuken.

    Fittsaften för däremot flöda. älskar att slicka min fru
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11

    Gillar det!..

    ..eller jag gillar att ta det i munnen.. suger jag av honom så sväljer jag.. och även vid "vanlig" sex drar han ofta ut den och sprutar mig i munnen.. men jag vill inte att han sprutar ner hela ansiktet, utan han får försöka pricka munnen
    Andra delar av kroppen får han dockl spruta på hur mycket han vill

    Å jag vet att han äääälskar att slicka mig!!
  22. 11
    Gillar det!.. ..eller jag gillar att ta det i munnen.. suger jag av honom så sväljer jag.. och även vid "vanlig" sex drar han ofta ut den och sprutar mig i munnen.. men jag vill inte att han sprutar ner hela ansiktet, utan han får försöka pricka munnen
    Andra delar av kroppen får han dockl spruta på hur mycket han vill

    Å jag vet att han äääälskar att slicka mig!!
  23. lisafelica
    #12
    kysser du mig om jag tar satsen i munnen????
  24. 12
    kysser du mig om jag tar satsen i munnen????
  25. Anonym lady
    #13
    Äckligt. Tycker inte om kiss heller och vägrar svälja det också.
  26. 13
    Äckligt. Tycker inte om kiss heller och vägrar svälja det också.
  27. Anonym lady
    #14
    *asg* _mycket_ intressant fråga, du får knappast ngt ärligt svar. *ler*
  28. 14
    *asg* _mycket_ intressant fråga, du får knappast ngt ärligt svar. *ler*
  29. Medlem sedan
    Sep 2006
    #15

    Om jag säger så här...

    Jag har det hellre i magen (eller nån annastans...) än i ögonen och näsan.
    “Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
  30. 15
    Om jag säger så här... Jag har det hellre i magen (eller nån annastans...) än i ögonen och näsan.
  31. Medlem sedan
    Sep 2001
    #16
    Jag kysser min fru efter att hon tagit sattsen i mun bara hon svalt.
  32. 16
    Jag kysser min fru efter att hon tagit sattsen i mun bara hon svalt.
  33. Adam Sandal
    #17
    ja om du svalt. gillar mer dina sekret än mina egna
  34. 17
    ja om du svalt. gillar mer dina sekret än mina egna
  35. anonymt namn
    #18

    *S* jadu

    den frågan ställde jag till min man också då han ville att jag skulle ta det i munnen.Och svaret blev:nädu,va äckligt.
    Sen efter det så var det inget mera tjat om att jag skulle ta det i munnen.
  36. 18
    *S* jadu den frågan ställde jag till min man också då han ville att jag skulle ta det i munnen.Och svaret blev:nädu,va äckligt.
    Sen efter det så var det inget mera tjat om att jag skulle ta det i munnen.
  37. NinaKanin69
    #19

    Ingen favorit

    Jag har provat men det är inget som direkt hetsar upp mej. Tycker ärligt att det inte smakar så gott. Har inget emot att bli sprutad på brösten, ryggen eller annat men inte i ansiktet eller munnen.
  38. 19
    Ingen favorit Jag har provat men det är inget som direkt hetsar upp mej. Tycker ärligt att det inte smakar så gott. Har inget emot att bli sprutad på brösten, ryggen eller annat men inte i ansiktet eller munnen.
  39. Anonym nu
    #20
    Jag har inte bacillskräck och är inte rädd för sperma eller fittsås, mensblod stör mig inte heller särskilt mycket. Hur kan man njuta fullt ut av sex om man är rädd för lite kroppssås? Jag kysser gärna min kvinna även om hon har munnen full av sperma eller fittsaft.
  40. 20
    Jag har inte bacillskräck och är inte rädd för sperma eller fittsås, mensblod stör mig inte heller särskilt mycket. Hur kan man njuta fullt ut av sex om man är rädd för lite kroppssås? Jag kysser gärna min kvinna även om hon har munnen full av sperma eller fittsaft.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Sperma
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 22:27
  2. Sperma
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 21:44
  3. Sperma är
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 08:42
  4. Sperma
    By babysugen in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 17:07
  5. ang sperma
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar