Gördel?
Hem & fritid
  1. Sofia1975
    #1

    Gördel?

    Har någon något bra tips på någon butik o Göteborg som säljer riktigt bra maggördlar. Har ett problem med min mage efter mina graviditeter, hängmage och det är så fult när man sitter ner. Tänkte att en gördel kanske kan minska det problemet en aning. Gärna en hög gördel så den inte "rullar" ner när man sätter sig.

    Vore jätte tacksam för tips!!
  2. 1
    Gördel? Har någon något bra tips på någon butik o Göteborg som säljer riktigt bra maggördlar. Har ett problem med min mage efter mina graviditeter, hängmage och det är så fult när man sitter ner. Tänkte att en gördel kanske kan minska det problemet en aning. Gärna en hög gördel så den inte "rullar" ner när man sätter sig.

    Vore jätte tacksam för tips!!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vad heter den där underbara underklädesbutiken som ligger strax intill Lagerhaus - på Östra Hamngatan? Korsetten, tror jag! Där köpte jag min BH till mitt bröllop för sju år sedan och de hade ALLT!
  4. 2
    Vad heter den där underbara underklädesbutiken som ligger strax intill Lagerhaus - på Östra Hamngatan? Korsetten, tror jag! Där köpte jag min BH till mitt bröllop för sju år sedan och de hade ALLT!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Okej, ska ta mig en sväng dit idag då. Tack för tipset!
  6. 3
    Okej, ska ta mig en sväng dit idag då. Tack för tipset!

Liknande trådar

  1. Gördel?
    By thereshelena in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 06:24
  2. Gördel?
    By thereshelena in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 20:45
  3. Gördel
    By .Lina. in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 11:00
  4. Gördel?
    By .Lina. in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 13:16
  5. Gördel......
    By fridahill in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 22:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar