Liten uppdatering
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Liten uppdatering

    Eftersom jag skrivit tidigare om drömjobbet så kanske jag borde uppdatera hur det går. I fall nån är intresserad
    Det senast jag hört är att en annan tjänst ska tillsättas först, så fort det är klart ska den personen vara med och tillsätta mig. För det är ju mig de ska anställa om jag får bestämma De har sagt til min kontakt på rekryteringsfirman att de är mycket intresserade av mig och att de var glada att jag tackade nej till det andra jobbet. Jag försökte luska om jag har några konkurrenter men min kontakt trodde inte det.

    Så här går jag och väntar, garderoben är uppdaterad och förberedd men jag sunkar runt i plyschbyxor och håller på att förfalla

    Håll tummarna ett tag till. Jag berättar så fort jag vet nåt mer!
    För mycket av det goda är inte nog.
  2. 1
    Liten uppdatering Eftersom jag skrivit tidigare om drömjobbet så kanske jag borde uppdatera hur det går. I fall nån är intresserad
    Det senast jag hört är att en annan tjänst ska tillsättas först, så fort det är klart ska den personen vara med och tillsätta mig. För det är ju mig de ska anställa om jag får bestämma De har sagt til min kontakt på rekryteringsfirman att de är mycket intresserade av mig och att de var glada att jag tackade nej till det andra jobbet. Jag försökte luska om jag har några konkurrenter men min kontakt trodde inte det.

    Så här går jag och väntar, garderoben är uppdaterad och förberedd men jag sunkar runt i plyschbyxor och håller på att förfalla

    Håll tummarna ett tag till. Jag berättar så fort jag vet nåt mer!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    oiii

    va spännande!
    jag har självklart inte släppt tummarna!!!
    kramar
  4. 2
    oiii va spännande!
    jag har självklart inte släppt tummarna!!!
    kramar
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Men tjena hallå!!! Det låter ju super ju!! Oj,oj,oj, jag håller krampaktigt! Skulle ju vara himla fint att ha en personlig shoppare som drar till usa och köper upp ett lager!!
    Kramar!!
  6. 3
    Men tjena hallå!!! Det låter ju super ju!! Oj,oj,oj, jag håller krampaktigt! Skulle ju vara himla fint att ha en personlig shoppare som drar till usa och köper upp ett lager!!
    Kramar!!

Liknande trådar

  1. liten uppdatering...
    By Mama Chaka in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-12-11, 19:46
  2. Liten uppdatering
    By *Minnea* in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 20:41
  3. Liten uppdatering
    By elvatolv in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 20:30
  4. Liten uppdatering
    By Maria1983 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 14:57
  5. Liten uppdatering...
    By Minnea in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 23:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar