Nu e ja tebaks från shoppingen
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Nu e ja tebaks från shoppingen

    Min lilla shopping spree är nu klar för den här gången på konststället. Blev nu många dollar fattigare...köpte många träpanåer som kallas elephantboard, två rejäla platta portföljer typ 120 X 50 cm, en gigantisk cutting mat och en massa annat....
    har även klarat av veckans stora mathandling och gått hundpromenaden. På måndag ska det shoppas mer...då ska jag köpa glas.. det är dyrt! suck! Alltså glas som ska fusas och slumpas...eh har ingen aning om vad detta hetere på svenska..?? nån som vet?
    Ska även kolla efter lite roligt papper Måste googla lite...det borde finnas folk som scrappar t ex Jag gör det inte men köper gärna papper....
    Vad händer för er alla i helgen? Nattskiftare kanske f a. Europeerna är väl kanske i säng nu?
    http://pinkspiderweb.tumblr.com/

    NORMAL people scare me, but not as much as I scare THEM!
    ******************************
    May the 4s B with U!
  2. 1
    Nu e ja tebaks från shoppingen Min lilla shopping spree är nu klar för den här gången på konststället. Blev nu många dollar fattigare...köpte många träpanåer som kallas elephantboard, två rejäla platta portföljer typ 120 X 50 cm, en gigantisk cutting mat och en massa annat....
    har även klarat av veckans stora mathandling och gått hundpromenaden. På måndag ska det shoppas mer...då ska jag köpa glas.. det är dyrt! suck! Alltså glas som ska fusas och slumpas...eh har ingen aning om vad detta hetere på svenska..?? nån som vet?
    Ska även kolla efter lite roligt papper Måste googla lite...det borde finnas folk som scrappar t ex Jag gör det inte men köper gärna papper....
    Vad händer för er alla i helgen? Nattskiftare kanske f a. Europeerna är väl kanske i säng nu?
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Hej hej!!

    Kul med shopping.

    Men jag shoppar helst skor och handvaskor.
    OCH TYG!!!!
  4. 2
    Hej hej!!

    Kul med shopping.

    Men jag shoppar helst skor och handvaskor.
    OCH TYG!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    tyg ingår i min shopping ibland också. Döremmot är jag är inte mkt för skor och handväskor...Jag har tänkt på handväskbloggen ...och nån da ska jag väl göra slag i saken och fota för det är inte mycket till fashionstatement alls hahaha skor har jag de som jag kan gå i dvs ett par gumpaskor med inlägg och ett par skeetchers flats med inlägg...thats it LOL
    Jag brukade däremot vara helt tokig i handväskor och har nog en diger samling i nån flyttlåda. Jag har dessutom kvar ett antal av mina egen tillverkade...
  6. 3
    tyg ingår i min shopping ibland också. Döremmot är jag är inte mkt för skor och handväskor...Jag har tänkt på handväskbloggen ...och nån da ska jag väl göra slag i saken och fota för det är inte mycket till fashionstatement alls hahaha skor har jag de som jag kan gå i dvs ett par gumpaskor med inlägg och ett par skeetchers flats med inlägg...thats it LOL
    Jag brukade däremot vara helt tokig i handväskor och har nog en diger samling i nån flyttlåda. Jag har dessutom kvar ett antal av mina egen tillverkade...

Liknande trådar

  1. Tebaks från doktorn
    By Paxelle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2022-06-07, 22:44
  2. Tebaks från semestern! Glada nyheter!
    By AnnaHelena70 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 21:37
  3. Tebaks från bröstundersökning
    By Blomman in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 19:25
  4. Tebaks från fjällen
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 07:13
  5. Hemma från shoppingen!
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 18:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar