Märta har blivit storasyster
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Märta har blivit storasyster

    Nu är Märtas och Elis lillebror här!
    Malte föddes i söndags 4025 g tung och 51 cm lång (efter 16 plusdagar..)
    Märta och Elis är jättestolta och skulle pussa Malte för jämnan om de bara fick..

    Hoppas att allt är bra med alla barn
    Katarina m Elis Märta och Malte
  2. 1
    Märta har blivit storasyster Nu är Märtas och Elis lillebror här!
    Malte föddes i söndags 4025 g tung och 51 cm lång (efter 16 plusdagar..)
    Märta och Elis är jättestolta och skulle pussa Malte för jämnan om de bara fick..

    Hoppas att allt är bra med alla barn
    Katarina m Elis Märta och Malte
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Jättegrattis till hela familjen! Jag har smygkollat i din ankomstgrupp för att se hur det gått för er, vad roligt att han äntligen behaga komma ut. Jättefint namn!
  4. 2
    Jättegrattis till hela familjen! Jag har smygkollat i din ankomstgrupp för att se hur det gått för er, vad roligt att han äntligen behaga komma ut. Jättefint namn!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Återigen GRATTIS till lilleman

    här börjar minstingen bli stor, redan ett halvår, tiden går sååå fort. Och eftersom han börjar kännas "stor" så känns ju Robin riktigt stor och han är en riktig liten pratkvarn *ler* som bubblar om allt med alla. Rasmus känns ju så klart ännu större ;-) och kör stenhårt med en fyraårings alla miljoner frågor.
    Kramis
  6. 3
    Återigen GRATTIS till lilleman här börjar minstingen bli stor, redan ett halvår, tiden går sååå fort. Och eftersom han börjar kännas "stor" så känns ju Robin riktigt stor och han är en riktig liten pratkvarn *ler* som bubblar om allt med alla. Rasmus känns ju så klart ännu större ;-) och kör stenhårt med en fyraårings alla miljoner frågor.
    Kramis
  7. Mamijo
    #4
    GRATTIS, vilket fint namn han fick, eran lille Malte. Ta nu hand om er, hela familjen! Det måste ha varit tufft med hela 16 plusdagar. Här pussas det förresten fortfarande på lilleman heeela tiden.
  8. 4
    GRATTIS, vilket fint namn han fick, eran lille Malte. Ta nu hand om er, hela familjen! Det måste ha varit tufft med hela 16 plusdagar. Här pussas det förresten fortfarande på lilleman heeela tiden.
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Åh vad roligt med en liten igen va? Det skulle ju oxå vara ql om det började skrivas lite oftare här inne
  10. 5
    Åh vad roligt med en liten igen va? Det skulle ju oxå vara ql om det började skrivas lite oftare här inne
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Grattis till den lilla.
    Hoppas att ni mår bra och har landat som tre barns familj

    kramar
  12. 6
    Grattis till den lilla.
    Hoppas att ni mår bra och har landat som tre barns familj

    kramar
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Tack!! Vad gullig du är som hållit koll på oss! Ja, äntligen kom han och tänk att jag på två år hunnit glömma hur fantastiskt det är att möta en nyfödd och hur snabbt man älskar. Kul att du gillar namnet!
    Ta hand om er.
  14. 7
    Tack!! Vad gullig du är som hållit koll på oss! Ja, äntligen kom han och tänk att jag på två år hunnit glömma hur fantastiskt det är att möta en nyfödd och hur snabbt man älskar. Kul att du gillar namnet!
    Ta hand om er.
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Tack igen! Tänk, ett halvår. Då börjar han ju sitta, äta och vara med! Här bubblas det också för fullt. Märta är riktigt snusförnumstig och förklarar och berättar. Treåringen här har också kommit in i Varför...:-)
    Njuter nu så mycket jag kan av detta nya lilla underverk och försöker räcka till till mina två "stora".
    Kram
  16. 8
    Tack igen! Tänk, ett halvår. Då börjar han ju sitta, äta och vara med! Här bubblas det också för fullt. Märta är riktigt snusförnumstig och förklarar och berättar. Treåringen här har också kommit in i Varför...:-)
    Njuter nu så mycket jag kan av detta nya lilla underverk och försöker räcka till till mina två "stora".
    Kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Tack!! Vad roligt att du tycker om namnet! Ja, 16 plusdagar var många. De och förlossningen har gått rätt hårt åt mitt bäcken så jag är lite orörlig fortfarande. Men, tänk vad fantastiskt det är att ännu ett underverk skulle komma hit till oss! Jasså, pussandet fortsätter. Ojdå:-)
    Kram
  18. 9
    Tack!! Vad roligt att du tycker om namnet! Ja, 16 plusdagar var många. De och förlossningen har gått rätt hårt åt mitt bäcken så jag är lite orörlig fortfarande. Men, tänk vad fantastiskt det är att ännu ett underverk skulle komma hit till oss! Jasså, pussandet fortsätter. Ojdå:-)
    Kram
  19. Medlem sedan
    Jan 2005
    #10
    Ja, jätteroligt. Han är världens mysigaste. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva när jag är här. Det är ju sådan full fart på tvååringarna att man knappt vet vart man ska börja:-)
  20. 10
    Ja, jätteroligt. Han är världens mysigaste. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva när jag är här. Det är ju sådan full fart på tvååringarna att man knappt vet vart man ska börja:-)
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11
    Tack Jennie! Vi mår bra men landat har vi nog inte riktigt än...Det blir förstås lite stök innan de stora två hittat tillbaka till sina roller men än så länge går det riktigt bra. Hoppas att allt är bra med dig och de dina. Har ni bott in er nu?
    kram
  22. 11
    Tack Jennie! Vi mår bra men landat har vi nog inte riktigt än...Det blir förstås lite stök innan de stora två hittat tillbaka till sina roller men än så länge går det riktigt bra. Hoppas att allt är bra med dig och de dina. Har ni bott in er nu?
    kram
  23. Medlem sedan
    Apr 2007
    #12
    Full fart var nästan en underdrift
  24. 12
    Full fart var nästan en underdrift
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Hoppas att ni har landat lite bättre nu. Här har vi kommit på plats bra men nu väntar vi på större.

    kramar till er
  26. 13
    Hoppas att ni har landat lite bättre nu. Här har vi kommit på plats bra men nu väntar vi på större.

    kramar till er
  27. Medlem sedan
    Jul 2002
    #14
    GRATTIS!!!!!! Å vad jag skäms har ju inte varit in här och kikat så har du kommit med sådana här nyheter.

    Jättegrattis i efterskott.

    Mys!!!!

    KRAM!!!!
  28. 14
    GRATTIS!!!!!! Å vad jag skäms har ju inte varit in här och kikat så har du kommit med sådana här nyheter.

    Jättegrattis i efterskott.

    Mys!!!!

    KRAM!!!!
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    :-) Tack! Du har väl bevars haft annat att pyssla med än att glutta in här. Jag blev jätteglad för din hälsning. Jag har tänkt på dig. Har ni det bra?
    Kram tillbaka!!
    Katarina
  30. 15
    :-) Tack! Du har väl bevars haft annat att pyssla med än att glutta in här. Jag blev jätteglad för din hälsning. Jag har tänkt på dig. Har ni det bra?
    Kram tillbaka!!
    Katarina
  31. Elaine m Oliver +4
    #16
    Grattis en hel månad i efterskott!!!! Förlåt att jag inte har grattat innan men jag är ju aldrig ute på AFF längre, behovet finns tydligen inte.

    Hoppas den här första månaden har gått bra med tre barn och att Malte växer och frodas.

    Än en gång grattis Katarina och ha det så jättebra. Du får gärna maila istället någongång.

    Många kramar!
  32. 16
    Grattis en hel månad i efterskott!!!! Förlåt att jag inte har grattat innan men jag är ju aldrig ute på AFF längre, behovet finns tydligen inte.

    Hoppas den här första månaden har gått bra med tre barn och att Malte växer och frodas.

    Än en gång grattis Katarina och ha det så jättebra. Du får gärna maila istället någongång.

    Många kramar!

Liknande trådar

  1. Liv har blivit storasyster
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:06
  2. Ida har blivit storasyster!
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 09:12
  3. Nu har Freja blivit storasyster!
    By Idun83 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 18:16
  4. Iza har blivit storasyster!
    By J.M76 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 18:29
  5. Ida har blivit storasyster!
    By Åsa med trean in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 21:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar