Flyttstädning...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Flyttstädning...

    ...Avskyr verkligen jag. Men det ska bli kul när vi kommer iordning i vårt nya hem.

    Värsta är att man hittar smuts på dom mest konstiga ställen.
    Never underestimate stupid people in large groups
  2. 1
    Flyttstädning... ...Avskyr verkligen jag. Men det ska bli kul när vi kommer iordning i vårt nya hem.

    Värsta är att man hittar smuts på dom mest konstiga ställen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    håller med

    som tur var så bjöd mäklaren som sålde vår villa på flyttstädningen. du kan hajja att jag var lycklig som slapp städa ett hus som min svärfar haft sen 1963 o han kan inte kasta grejjer... det räckte så bra så att sortera *skrattar* vi flyttade förra året!
    jag har lovat mig själv att aldrig mer flyttstäda *flin* betalar hellre en städfirma om jag så ska äta nudlar o blodpudding i flera veckor
    lycka till med städning o iorningställandet av nya boendet!
    kramar
  4. 2
    håller med som tur var så bjöd mäklaren som sålde vår villa på flyttstädningen. du kan hajja att jag var lycklig som slapp städa ett hus som min svärfar haft sen 1963 o han kan inte kasta grejjer... det räckte så bra så att sortera *skrattar* vi flyttade förra året!
    jag har lovat mig själv att aldrig mer flyttstäda *flin* betalar hellre en städfirma om jag så ska äta nudlar o blodpudding i flera veckor
    lycka till med städning o iorningställandet av nya boendet!
    kramar
  5. D©lphin
    #3

    Lejde vårt

    men jag "råkade" hamna på sjukhus sista flyttveckan men vi hade innan bestämt att leja flytt/städ så kanon att bara öppna dörr nr 2 och ösa in
  6. 3
    Lejde vårt men jag "råkade" hamna på sjukhus sista flyttveckan men vi hade innan bestämt att leja flytt/städ så kanon att bara öppna dörr nr 2 och ösa in

Liknande trådar

  1. Flyttstädning !!
    By Pärlan67 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 22:22
  2. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  3. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  4. Flyttstädning
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 22:30
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar