det sipprar...
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    det sipprar...

    Det verkar som om bebisen äntligen kan tänka sig att komma till världen. Imorse började vattnet sippra och det har fortsatt lite till och från under dagen. Kommer det mer ska jag ringa förlossningen och åka på undersökning. Kommer det inte igång de närmsta tre dagarna så blir det igångsättning...

    Än så länge inga värkar och jag mår fint, bara väldigt trött... Ska passa på att sova lite i eftermiddag tänkte jag.
    Mamma till Ebba född 0710 och matte till engelska springer spanieln Nogger född 0304

    --------------
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. /Joan Rivers
  2. 1
    det sipprar... Det verkar som om bebisen äntligen kan tänka sig att komma till världen. Imorse började vattnet sippra och det har fortsatt lite till och från under dagen. Kommer det mer ska jag ringa förlossningen och åka på undersökning. Kommer det inte igång de närmsta tre dagarna så blir det igångsättning...

    Än så länge inga värkar och jag mår fint, bara väldigt trött... Ska passa på att sova lite i eftermiddag tänkte jag.
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Åh vad spännande! :0) Hoppas de e på G !
    Jag skulle kunna föda barn tio gånger på raken!! Om man vet att det skulle gå lika bra och fort som när Tyra kom! Och att jag fick ha samma barnmorska igen! :0)
    Lycka till!
    /Kicki
  4. 2
    Åh vad spännande! :0) Hoppas de e på G !
    Jag skulle kunna föda barn tio gånger på raken!! Om man vet att det skulle gå lika bra och fort som när Tyra kom! Och att jag fick ha samma barnmorska igen! :0)
    Lycka till!
    /Kicki
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Spännade!!! Hoppa att värkarna sätter fart också... och lycka till!!!
  6. 3
    Spännade!!! Hoppa att värkarna sätter fart också... och lycka till!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Ja, i vissa lägen föder jag också hellre barn än går i genom annat. Gå till tandläkaren tillexempel!
  8. 4
    Ja, i vissa lägen föder jag också hellre barn än går i genom annat. Gå till tandläkaren tillexempel!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Åh wow då närmar det sig ju för dig, snart snusar du bebis. Lycka till nu!
  10. 5
    Åh wow då närmar det sig ju för dig, snart snusar du bebis. Lycka till nu!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Spännande!!!

    Lycka till!
  12. 6
    Spännande!!!

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Det sipprar...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 12:45
  2. va f-n är det som sipprar??
    By NollKoll in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 21:43
  3. Vattnet sipprar!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 15:20
  4. Sipprar fostervatten
    By anne med 2an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 18:29
  5. Vatten som sipprar
    By Irma in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar