Hörselnedsättning?
Funktionshinder - vuxna
  1. anonymt namn
    #1

    Hörselnedsättning?

    Finns det någon här som har en hörselnedsättning? Jag har haft en liten hörselnedsättning sedan barnsben, men efter min graviditet har det förvärrats så att jag idag har en måttlig nedsättning (fyller 37 i år). Vore roligt att utbyta erfarenheter och hjälpa varandra att höra bättre i olika sammanhang.
  2. 1
    Hörselnedsättning? Finns det någon här som har en hörselnedsättning? Jag har haft en liten hörselnedsättning sedan barnsben, men efter min graviditet har det förvärrats så att jag idag har en måttlig nedsättning (fyller 37 i år). Vore roligt att utbyta erfarenheter och hjälpa varandra att höra bättre i olika sammanhang.
  3. anonymt namn
    #2

    Hej

    Jag är barndomshörselskadad! Jag bor i norra delen av Sverige, på landet, tillsammans med maken, vi har inga barn. Blir 30 år senare i år. Vill du får du gärna höra av dig på följande mail adress, [email protected]
  4. 2
    Hej Jag är barndomshörselskadad! Jag bor i norra delen av Sverige, på landet, tillsammans med maken, vi har inga barn. Blir 30 år senare i år. Vill du får du gärna höra av dig på följande mail adress, [email protected]

Liknande trådar

  1. Lindrig hörselnedsättning
    By annki12 in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-31, 07:44
  2. Hörselnedsättning...nån som vet?
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 09:37
  3. Hörselnedsättning pga öi?
    By Vovven med 2 valpar in forum Öronbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 08:30
  4. Hörselnedsättning...
    By Helena m Z03 E07 F09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 16:52
  5. Hörselnedsättning!
    By Gizmoo in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 02:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar