Oj nu var det så där länge sen jag skrev här igen...

Jag är numer student... pluggar distansutbildning till läkarsekreterare. Det är jättekul!! men TUFFT!!!
=)

Oscar går heltid på dagis.. eller ja.. 8-16.. och får vara ledig på fredagar... och det går jättebra det med!

annars rullar det på... för er som vet om historien bakom oscars far.... så.. kan jag bara säga att vi letar på.. trodde vi fått napp... men det var nitlott.. nu har vi ett tips till som vi följer upp... så nu håller jag tummarna på att det är rätt!!

jag har hmm.. tror jag börjat dejtat en kille.. =)
en jättemysig kille som är ett år yngre än mig... och har ett barn sedan förra förhållandet... som är 9 månader äldre än oscar.
Har dock inte träffat barnet än... vi tar det väldigt lugnt.

Han träffade oscar av.. misstag när oscar vaknade tidigare än vad vi trodde och han sovit över här... men det gick så bra så =)
oscar brydde sig inte ett dugg... utan sa bara hej.. och började surra på precis som om det var någon han känt hur länge som helst! *S*

Jag hade velat åka ner till sthlm i början av december.. men får ingen barnvakt... =/ så det får kanske bli i mitten av december istället..

=)
Hoppas nån har tid/lust att ses då =)

Nä.. nu ska jag återgå till pluggandet... förkortningar, latin och grekiska står på schemat idag... phuuu

ha det så bra allihopa!! =)
*kram*