Eva om att sälja huset
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Eva om att sälja huset

    Jag förstår att du är orolig, men det priset i det området tror jag faktiskt inte kommer att bli något problem - speciellt om ni har mäklare med i bilden. Det är svårt att komma in i ett hus i Portland i det pris
    läget, jag tror att det finns många första hus köpare som kommer att nappa på det området under 400K. Känner ingen just nu som letar i den prisklassen, men som sagt. med en bra mäklare skulle jag nog sätta en slant på att det kommer att gå riktigt fort för er att sälja också.

    Om jag hör något så hör jag av mej. Har du lagt upp på Craigs list också? Många som letar efter hus att fixa upp och sälja kollar där tror jag.

    Jag tror inte alls att du behöver oroa dej, hoppas jag får rätt...
  2. 1
    Eva om att sälja huset Jag förstår att du är orolig, men det priset i det området tror jag faktiskt inte kommer att bli något problem - speciellt om ni har mäklare med i bilden. Det är svårt att komma in i ett hus i Portland i det pris
    läget, jag tror att det finns många första hus köpare som kommer att nappa på det området under 400K. Känner ingen just nu som letar i den prisklassen, men som sagt. med en bra mäklare skulle jag nog sätta en slant på att det kommer att gå riktigt fort för er att sälja också.

    Om jag hör något så hör jag av mej. Har du lagt upp på Craigs list också? Många som letar efter hus att fixa upp och sälja kollar där tror jag.

    Jag tror inte alls att du behöver oroa dej, hoppas jag får rätt...
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Hej Åsa kul att se dig här. Jag kommer nog ner till OR vad det lider eftersom jag köper glas därifrån (Bullseye ligger i Portland trakten tror jag).
    Hur lång tid tar det att köra ner på ett ungefär?
  4. 2
    Hej Åsa kul att se dig här. Jag kommer nog ner till OR vad det lider eftersom jag köper glas därifrån (Bullseye ligger i Portland trakten tror jag).
    Hur lång tid tar det att köra ner på ett ungefär?

Liknande trådar

  1. Sälja huset!
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 08:04
  2. Tvingas man sälja huset
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 08:05
  3. Sälja huset?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 21:39
  4. Sälja huset nu eller sen?
    By utan nickname in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 17:21
  5. Vi ska sälja huset, men..
    By Christine in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 12:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar