Har ni tänkt på
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Har ni tänkt på

    Vilken fantastisk grupp detta ändå e..
    Jag upphör aldrig att förvåna mig!!

    Ni e så fina!
    Hör det till vanligheterna att det blir så här pass bra stämning/närhet i forum? Själv har jag aldrig stött på ngt likn tidigare.

    IRL vänner i all ära men jag uppskattar er alla väldans.. Fyller en annan funktion om ni förstår?

    Tycker vi ska vara stolta över oss själva.. Vi har alla hjälpt till att få denna gruppen till vad den blivit! Vår vilja att hjälpa, lyssna, stödja, glädjas, sörja med varandra men samtidigt acceptera varandras olikheter.


    Tack Darlings!
    ~ klok som en tok ~

    http://fundilerar.be/vifyra/
  2. 1
    Har ni tänkt på Vilken fantastisk grupp detta ändå e..
    Jag upphör aldrig att förvåna mig!!

    Ni e så fina!
    Hör det till vanligheterna att det blir så här pass bra stämning/närhet i forum? Själv har jag aldrig stött på ngt likn tidigare.

    IRL vänner i all ära men jag uppskattar er alla väldans.. Fyller en annan funktion om ni förstår?

    Tycker vi ska vara stolta över oss själva.. Vi har alla hjälpt till att få denna gruppen till vad den blivit! Vår vilja att hjälpa, lyssna, stödja, glädjas, sörja med varandra men samtidigt acceptera varandras olikheter.


    Tack Darlings!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jag tillhör ju inte de som skriver mycket här, men jag håller med dig. Så jag passar också på att tacka och skickar en stor kram till er alla
  4. 2
    Jag tillhör ju inte de som skriver mycket här, men jag håller med dig. Så jag passar också på att tacka och skickar en stor kram till er alla
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Visst är det! Jag håller med helt och fullt! Är här så gott som dagligen och skriver för det mesta något och det är alltid lika trevligt!

    Tack allihop!
  6. 3
    Visst är det! Jag håller med helt och fullt! Är här så gott som dagligen och skriver för det mesta något och det är alltid lika trevligt!

    Tack allihop!
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Jag har inte varit med här så länge men jag måste säga att jag trivs jättebra i den här gruppen och känner att för varje dag kommer jag er närmre. Så jag är väldigt tacksam över att ni tog emot mig som "nykomling" för det är lätt hänt att man glöms bort då men inte här.
  8. 4
    Jag har inte varit med här så länge men jag måste säga att jag trivs jättebra i den här gruppen och känner att för varje dag kommer jag er närmre. Så jag är väldigt tacksam över att ni tog emot mig som "nykomling" för det är lätt hänt att man glöms bort då men inte här.
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Det e inte hur ofta/mkt. Allt räknas.. Nu citerar jag min (pestiga) högstadieklassföreståndare "det e inte kvantiteten utan kvaaaalllllllllliiiiiiiten som räknas"

    Så det så!

    Kram
  10. 5
    Det e inte hur ofta/mkt. Allt räknas.. Nu citerar jag min (pestiga) högstadieklassföreståndare "det e inte kvantiteten utan kvaaaalllllllllliiiiiiiten som räknas"

    Så det så!

    Kram
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Det som e möjligen e det dåligt med gruppen.. Man trivs så bra! Skapar osunt sittande på fetamammaarslet här..
  12. 6
    Det som e möjligen e det dåligt med gruppen.. Man trivs så bra! Skapar osunt sittande på fetamammaarslet här..
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Och visst ångrar du att du inte hitatde oss för länge sedan?!

    Klart vi välkomnar..
    Finns det hjärterum!!
  14. 7
    Och visst ångrar du att du inte hitatde oss för länge sedan?!

    Klart vi välkomnar..
    Finns det hjärterum!!
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Jag håller med! I sickness and i health finns ni här alla goa människor

    Jag kan nog ärligt säga att jag hade blivit deprimerad utan er under Isac allra kräkigaste period (som varade i nästan 11 månader) när vi knappt tog oss ut bland folk!

    Här har jag fått beklaga mej över kämpig graviditet och sömnlösa nätter, likaväl som jag glatt har trumpetat ut när lillen gjort sina första märkvärdiga framsteg Alltid får man trevliga svar och peppande hejarop!

    En mycket trevlig grupp och fortfarande väldigt aktiv,tackolov (har smygtittati andra grupper och sett att det skrivs betydligt mindre.Så får det inte bli hos oss!!! Scary...
  16. 8
    Jag håller med! I sickness and i health finns ni här alla goa människor

    Jag kan nog ärligt säga att jag hade blivit deprimerad utan er under Isac allra kräkigaste period (som varade i nästan 11 månader) när vi knappt tog oss ut bland folk!

    Här har jag fått beklaga mej över kämpig graviditet och sömnlösa nätter, likaväl som jag glatt har trumpetat ut när lillen gjort sina första märkvärdiga framsteg Alltid får man trevliga svar och peppande hejarop!

    En mycket trevlig grupp och fortfarande väldigt aktiv,tackolov (har smygtittati andra grupper och sett att det skrivs betydligt mindre.Så får det inte bli hos oss!!! Scary...
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Ja, verkligen men eftersom jag hade BF 28/11 hängde jag i decembergruppen från början, därefter novembergruppen & nu oktobergruppen
  18. 9
    Ja, verkligen men eftersom jag hade BF 28/11 hängde jag i decembergruppen från början, därefter novembergruppen & nu oktobergruppen
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Jag kan bara hålla med! Jag som har haft (och har) det rätt kämpigt emellanåt känner att jag har massor med stöd här inne. Kloka människor som kommer med goda råd eller bara en kram. Det värmer! Jag har faktiskt varit mer öppen med mitt mående här inne än i verkliga livet...

    Så tack och kramar till er alla underbara tjejer!
  20. 10
    Jag kan bara hålla med! Jag som har haft (och har) det rätt kämpigt emellanåt känner att jag har massor med stöd här inne. Kloka människor som kommer med goda råd eller bara en kram. Det värmer! Jag har faktiskt varit mer öppen med mitt mående här inne än i verkliga livet...

    Så tack och kramar till er alla underbara tjejer!
  21. Medlem sedan
    May 2006
    #11
    Jag håller verkligen med dig, vännen! Här är det alltid så bra stämning. Ni är så goa!! Man kan alltid få svar på nåt man undrar över, få gnälla av sig (då man har pms eller är allmänt less ) osv..

    Jag är så glad att jag fick en oktoberbebis, så jag hamnade här hos er

    Pussa på prins Adrian från mig och prins Hampus förresten!!!

    PS.. vad SÖÖÖÖT du var på kortet!!! Å så prinsen med förstås DS
  22. 11
    Jag håller verkligen med dig, vännen! Här är det alltid så bra stämning. Ni är så goa!! Man kan alltid få svar på nåt man undrar över, få gnälla av sig (då man har pms eller är allmänt less ) osv..

    Jag är så glad att jag fick en oktoberbebis, så jag hamnade här hos er

    Pussa på prins Adrian från mig och prins Hampus förresten!!!

    PS.. vad SÖÖÖÖT du var på kortet!!! Å så prinsen med förstås DS
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12
    Absolut, har svårt att komma på någon annan snackgrupp som har så varm stämning i "vått och torrt"som vi har!

    Inte för att jag har så stor koll på alla de övriga grupperna men jag kan inte tänka mig att det kan vara bättre någon annanstans

    Är så glad att jag fick en höstbebis 2006, för då fick jag chansen att lära känna just er!

    Tackar tillbaks!
  24. 12
    Absolut, har svårt att komma på någon annan snackgrupp som har så varm stämning i "vått och torrt"som vi har!

    Inte för att jag har så stor koll på alla de övriga grupperna men jag kan inte tänka mig att det kan vara bättre någon annanstans

    Är så glad att jag fick en höstbebis 2006, för då fick jag chansen att lära känna just er!

    Tackar tillbaks!
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13
    Hi,hi, vi skrev nästan samma sak precis samtidigt

    "Jag är så glad att jag fick en oktoberbebis, så jag hamnade här hos er "
  26. 13
    Hi,hi, vi skrev nästan samma sak precis samtidigt

    "Jag är så glad att jag fick en oktoberbebis, så jag hamnade här hos er "
  27. Medlem sedan
    May 2006
    #14
    Ja, det gjorde vi Vad skoj
  28. 14
    Ja, det gjorde vi Vad skoj
  29. Medlem sedan
    Dec 2000
    #15
    Jag fick ju en septemberbebis,men stannade ändå kvar här för den goa stämningen

    (inget fel på septembergruppen,men jag känner mej "hemma" här)
  30. 15
    Jag fick ju en septemberbebis,men stannade ändå kvar här för den goa stämningen

    (inget fel på septembergruppen,men jag känner mej "hemma" här)
  31. Medlem sedan
    Oct 2003
    #16
    Ajaj, vad e det för hemskt du säger!?

    Det e det som e det braiga.. Man kan titta in hit oavsett vad det e. Glad, arg eller ledsen! Funkar vilket som. Man blir väl bemött oavsett!

    Så bra vi e
  32. 16
    Ajaj, vad e det för hemskt du säger!?

    Det e det som e det braiga.. Man kan titta in hit oavsett vad det e. Glad, arg eller ledsen! Funkar vilket som. Man blir väl bemött oavsett!

    Så bra vi e
  33. Medlem sedan
    Oct 2003
    #17
    Precis.. IRL vill man inte alltid blotta sig lika mkt! Dumt men sant. Sedan tror jag vi har tur här, att det finns så många på samma ställe som kan bemöta en.. Fast att man blottar sitt inre!

    Kram
  34. 17
    Precis.. IRL vill man inte alltid blotta sig lika mkt! Dumt men sant. Sedan tror jag vi har tur här, att det finns så många på samma ställe som kan bemöta en.. Fast att man blottar sitt inre!

    Kram
  35. Medlem sedan
    Oct 2003
    #18
    Attans.. Vilket fruktansvärt kort var det du såg?!? Testade lite avatarer.. Visste det var en korkad idé i & med att jag nyss öppnat en ny tråd! Men men.. *S*

    Jag e oxå glad att jag hittade hit.. Hade egentligen inte ens tänkt skriva fr början! Som det kan gå.
  36. 18
    Attans.. Vilket fruktansvärt kort var det du såg?!? Testade lite avatarer.. Visste det var en korkad idé i & med att jag nyss öppnat en ny tråd! Men men.. *S*

    Jag e oxå glad att jag hittade hit.. Hade egentligen inte ens tänkt skriva fr början! Som det kan gå.
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Håller med! *höjer rösten* Mycket kan man säga men här blir alla accepterade för den man är och får stöd och pepp när man behöver det. (Även glada tillrop!)

    Skönt att du är på g uppåt gumman, roligt att "höra" dig glad. Kan det vara den nya kärleken tro?

    Kram!
  38. 19
    Håller med! *höjer rösten* Mycket kan man säga men här blir alla accepterade för den man är och får stöd och pepp när man behöver det. (Även glada tillrop!)

    Skönt att du är på g uppåt gumman, roligt att "höra" dig glad. Kan det vara den nya kärleken tro?

    Kram!
  39. Medlem sedan
    Oct 2003
    #20
    Näe, klart det inte kan finnas bättre! Tycker vi slår fast att vi e bäst här & nu.
  40. 20
    Näe, klart det inte kan finnas bättre! Tycker vi slår fast att vi e bäst här & nu.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jag har funderat i natt, tänkt och tänkt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 11:05
  2. Har ni tänkt på
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 19:29
  3. Jag har tänkt på en sak...
    By Toyan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 13:26
  4. Har ni tänkt på att
    By -Jalla- in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 12:13
  5. Har ni tänkt
    By alyana in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar