Oralsex
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Oralsex

    Hej,
    Min fru njuter av oralsex, det vet jag. Men hon tar aldrig initiativet till det och hon gör aldrig tillbaka på mig. Även om jag påpekat vid flera tillfällen att jag skulle uppskatta detta. Hur tycker ni att jag skall göra. Kommer knappt ihåg känslan hur det känns att få. Bara ge...

    Tack!
  2. 1
    Oralsex Hej,
    Min fru njuter av oralsex, det vet jag. Men hon tar aldrig initiativet till det och hon gör aldrig tillbaka på mig. Även om jag påpekat vid flera tillfällen att jag skulle uppskatta detta. Hur tycker ni att jag skall göra. Kommer knappt ihåg känslan hur det känns att få. Bara ge...

    Tack!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2

    vet du orsaken?..

    har det alltid varit så?..
    ******************************
    Inte helt galen...bara lite udda..


    When all was done and said, more was said than done.
  4. 2
    vet du orsaken?.. har det alltid varit så?..
  5. Anonym
    #3
    Du kanske inte ska ge om du inte får, Berätta för henne hur viktigt det e för dig och att du längtar efter det.
    KOmmunikationen e vikig, lycka till
  6. 3
    Du kanske inte ska ge om du inte får, Berätta för henne hur viktigt det e för dig och att du längtar efter det.
    KOmmunikationen e vikig, lycka till
  7. m00n
    #4
    Nämen! Om man gillar att ge, och att få... men inte får... ska man då sluta att ge, fast man gillar att ge? För mig skulle det kännas som en form av utpressning! Alla gillar ju inte att ge, så är det bara. Alla gillar inte att få heller. Jag kan inte neka min kille att slicka mig för att han inte gillar att få själv... Man får hitta på andra saker istället. Däremot håller jag med om en sak: prata om det!!
  8. 4
    Nämen! Om man gillar att ge, och att få... men inte får... ska man då sluta att ge, fast man gillar att ge? För mig skulle det kännas som en form av utpressning! Alla gillar ju inte att ge, så är det bara. Alla gillar inte att få heller. Jag kan inte neka min kille att slicka mig för att han inte gillar att få själv... Man får hitta på andra saker istället. Däremot håller jag med om en sak: prata om det!!
  9. Anonym
    #5
    Vet inte. Byt fru kanske.

    Många kvinnor tycker helt enkelt inte om det. Jag vet inte varför... det kanske går att fråga här inne, eller läsa tillbaka eftersom frågan kommer upp ibland.
  10. 5
    Vet inte. Byt fru kanske.

    Många kvinnor tycker helt enkelt inte om det. Jag vet inte varför... det kanske går att fråga här inne, eller läsa tillbaka eftersom frågan kommer upp ibland.
  11. NinaKanin69
    #6

    Fråga?

    Du har inte funderat på att prata med henne? Fråga vad som gör att hon inte vill? Hon kanske inte riktigt vågar. Eller så gillar hon det helt enkelt inte, och då får du även veta det. Tycker om inte om att suga så lär du inte ha mkt att vinna på att övertala henne. Hela grejen med sex är ju att alla ska trivas och må bra. Sen förstår jag absolut att det är tråkigt för dej. Alla gånger.
  12. 6
    Fråga? Du har inte funderat på att prata med henne? Fråga vad som gör att hon inte vill? Hon kanske inte riktigt vågar. Eller så gillar hon det helt enkelt inte, och då får du även veta det. Tycker om inte om att suga så lär du inte ha mkt att vinna på att övertala henne. Hela grejen med sex är ju att alla ska trivas och må bra. Sen förstår jag absolut att det är tråkigt för dej. Alla gånger.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Det är ju just det. Jag kan verkligen gilla att ge. Och jag skulle ju ärligt talat vilja ha också. Det är flera år sedan så jag kommer knappt ihåg hur det känns, minns bara att det var trevligt.

    Tror att hon är lite "äcklad" fast jag är ju minst lika ren som hon... Ändå är det väl kanske så att det just är lukter och smak som gör det hela trevligt ? jag har tagit upp det några gånger men hon säger "det kommer sen" ...sen har dock inte kommit än...
  14. 7
    Det är ju just det. Jag kan verkligen gilla att ge. Och jag skulle ju ärligt talat vilja ha också. Det är flera år sedan så jag kommer knappt ihåg hur det känns, minns bara att det var trevligt.

    Tror att hon är lite "äcklad" fast jag är ju minst lika ren som hon... Ändå är det väl kanske så att det just är lukter och smak som gör det hela trevligt ? jag har tagit upp det några gånger men hon säger "det kommer sen" ...sen har dock inte kommit än...
  15. m00n
    #8
    Klart du vill ha, om du gillar det. Men du vill väl knappast att hon ska göra det bara för att ställa upp?? utan att hon tänder på det själv, tycker om det. Det skulle då inte ge mig något att ge, om inte mottagaren tyckte om det och det blir ju samma sak...
  16. 8
    Klart du vill ha, om du gillar det. Men du vill väl knappast att hon ska göra det bara för att ställa upp?? utan att hon tänder på det själv, tycker om det. Det skulle då inte ge mig något att ge, om inte mottagaren tyckte om det och det blir ju samma sak...

Liknande trådar

  1. Oralsex
    By anonym kvinna in forum Pappasnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:50
  2. Oralsex.
    By En undrande in forum Sex & erotik
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 10:34
  3. oralsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 20:56
  4. Oralsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 21:40
  5. På tal om oralsex.
    By Vaniljpuddingen in forum Sex & erotik
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar