Barnlås på spishäll!? HJÄLP
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Barnlås på spishäll!? HJÄLP

    Jag har lyckats slå på låset på vår Siemens spishäll (typ från förra året) nån som vet hur man får bort det?

    Lagar mat just nu...
  2. 1
    Barnlås på spishäll!? HJÄLP Jag har lyckats slå på låset på vår Siemens spishäll (typ från förra året) nån som vet hur man får bort det?

    Lagar mat just nu...
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    På vår spis är det en knapp man ska trycka in och sen vrida på en av knapparna. Men det är ingen Siemens tyvärr....

    Förmodligen är det ett tvåhands-grepp
    I much prefer whining to counting my blessings!
  4. 2
    På vår spis är det en knapp man ska trycka in och sen vrida på en av knapparna. Men det är ingen Siemens tyvärr....

    Förmodligen är det ett tvåhands-grepp
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    På vår BOSCH spishäll ska man hålla in on/off knappen en stund (typ drygt 10 sek eller nåt) Då släpper barnspärren. Vet inte om det är samma på din häll, men BOSCH och siemens är ju samma tillverkare så kanske att det funkar
  6. 3
    På vår BOSCH spishäll ska man hålla in on/off knappen en stund (typ drygt 10 sek eller nåt) Då släpper barnspärren. Vet inte om det är samma på din häll, men BOSCH och siemens är ju samma tillverkare så kanske att det funkar
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    På vår siemens tror jag man ska slå på alla plattor och sen slå av dom motsols, men vet inte om det är det du frågr efter? Manualerna finns iaf på Siemens svenska hemsida.
  8. 4
    På vår siemens tror jag man ska slå på alla plattor och sen slå av dom motsols, men vet inte om det är det du frågr efter? Manualerna finns iaf på Siemens svenska hemsida.

Liknande trådar

  1. Lådor under spishäll
    By ~Emma~ in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 20:29
  2. Bosch spishäll
    By picar in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 14:41
  3. spishäll pà engelska?
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 14:40
  4. rengöra spishäll
    By ninni79 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 11:31
  5. Spishäll
    By Spis-kris in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 14:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar