Magsjuka
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Magsjuka

    Här hemma har det varit lite slött och ynkligt den senaste veckan, råkade ut för någon av alla magsjukor som virvlar omkring. Kändes inget vidare att vara gravid och magsjuk samtidigt men det sägs ju att bebisen klarar det, så jag litar på det. Egentligen var jag bara dålig under någon dag men efter det har jag varit rejält hängig och haft svårt att äta.

    Nu har jag ialllafall blivit piggare och idag är det dags för ultraljud! Spännande!

    Hoppas ni har fått en bra start på fredagen! Själv ska jag ägna lite tid åt att läsa ikapp här inne.
    Mamma till ♥ dotter född 08 ♥ knopp i magen beräknad till 7 dec 2011
  2. 1
    Magsjuka Här hemma har det varit lite slött och ynkligt den senaste veckan, råkade ut för någon av alla magsjukor som virvlar omkring. Kändes inget vidare att vara gravid och magsjuk samtidigt men det sägs ju att bebisen klarar det, så jag litar på det. Egentligen var jag bara dålig under någon dag men efter det har jag varit rejält hängig och haft svårt att äta.

    Nu har jag ialllafall blivit piggare och idag är det dags för ultraljud! Spännande!

    Hoppas ni har fått en bra start på fredagen! Själv ska jag ägna lite tid åt att läsa ikapp här inne.
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Usch vad jobbigt med magsjuka! Har peppar peppar aldrig haft det, men jag vill inte ha det heller!

    Längtar också till UL...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  4. 2
    Usch vad jobbigt med magsjuka! Har peppar peppar aldrig haft det, men jag vill inte ha det heller!

    Längtar också till UL...
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Usch och fy för magsjuka! Vi hade ju också det häromveckan och jag var sååå dålig! Blärk! Skönt att du mår bättre och lycka till på ultraljudet!
  6. 3
    Usch och fy för magsjuka! Vi hade ju också det häromveckan och jag var sååå dålig! Blärk! Skönt att du mår bättre och lycka till på ultraljudet!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Hej!
    Väntar min första nu och är i v17, men jag har blivit magsjuk nu, och i helhet i de man läser så är de inga problem, att barnet tar det den behöver, och detta berättar jag verkligen inte för att ni ska börja bli rädda eller liknander, utan jag bara undrar om jag ska ta de som strunt som de mesta är i tidningen, eller om man ska börja tänka på de? Men blev bara nojjig av en artikel som jag läste nyss, att om man är gravid och blir magsjuk så löper de en större risk för att barnen ska få typ 1-diabetes?!

    Jag är en typisk gravid som är rädd för lite allt möjligt! :P

    Ha de fint och lycka till
  8. 4
    Hej!
    Väntar min första nu och är i v17, men jag har blivit magsjuk nu, och i helhet i de man läser så är de inga problem, att barnet tar det den behöver, och detta berättar jag verkligen inte för att ni ska börja bli rädda eller liknander, utan jag bara undrar om jag ska ta de som strunt som de mesta är i tidningen, eller om man ska börja tänka på de? Men blev bara nojjig av en artikel som jag läste nyss, att om man är gravid och blir magsjuk så löper de en större risk för att barnen ska få typ 1-diabetes?!

    Jag är en typisk gravid som är rädd för lite allt möjligt! :P

    Ha de fint och lycka till

Liknande trådar

  1. Vad är magsjuka och vad är inte magsjuka
    By wondergirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 06:00
  2. Magsjuka
    By mandie in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 19:01
  3. På tal om magsjuka
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 11:19
  4. På tal om magsjuka
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 10:56
  5. Förkylning, magsjuka, dop, magsjuka
    By Jenny m Pontus in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar