Det går inte som på räls här
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Det går inte som på räls här

    fasiken var jag får snacka med mig själv ofta.

    Var och handlade idag efter läkarbesöket. Och jooo jag är ju sjuklig så jag kan väl få äta. Så ner med en förpackning med plättar i korgen. Bort mot godiset. Plockar de godaste bitarna av smågodiset, kommer sedan på att jag "glömt" äppelmunkar och wienerbröd. Så jag traskar vidare....

    Men fad faaaan håller du på med!!!!! Tittar på mig mycket argt och tvingar mig själv att styra om stegen, nä du inga bullar, tillbaks med plättarna och godiset lämpar du bara av. Så hem och värm lite lunch istället och gör en stor kopp kaffe. Basta!

    Så nu har jag fått i mig lunch och dricker kaffe. Kommer att bli mååånga kaffe mutor framöver.
  2. 1
    Det går inte som på räls här fasiken var jag får snacka med mig själv ofta.

    Var och handlade idag efter läkarbesöket. Och jooo jag är ju sjuklig så jag kan väl få äta. Så ner med en förpackning med plättar i korgen. Bort mot godiset. Plockar de godaste bitarna av smågodiset, kommer sedan på att jag "glömt" äppelmunkar och wienerbröd. Så jag traskar vidare....

    Men fad faaaan håller du på med!!!!! Tittar på mig mycket argt och tvingar mig själv att styra om stegen, nä du inga bullar, tillbaks med plättarna och godiset lämpar du bara av. Så hem och värm lite lunch istället och gör en stor kopp kaffe. Basta!

    Så nu har jag fått i mig lunch och dricker kaffe. Kommer att bli mååånga kaffe mutor framöver.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Duktig Camilla!
    Tips, det finns ju Caffe Latte på pulver som blir himla gott. Osså finns det med olika smaker som jag inte testat. Det är ju socker i såklart men som lite kompensation.
    /Anna
  4. 2
    Duktig Camilla!
    Tips, det finns ju Caffe Latte på pulver som blir himla gott. Osså finns det med olika smaker som jag inte testat. Det är ju socker i såklart men som lite kompensation.
    /Anna
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Det var tungt vill jag lova. Ingen skulle ju se liksom..

    Vill inte gärna ha det där pulvret med socker. Vad kostar en sådan där finaparat tro???
  6. 3
    Det var tungt vill jag lova. Ingen skulle ju se liksom..

    Vill inte gärna ha det där pulvret med socker. Vad kostar en sådan där finaparat tro???
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Duktigt jobbat Camilla! Vilken prestation du klarade.
    Du ska vara stolt över dej själv tycker jag. Ett litet tips kommer här. När jag viktväktade så köpte jag Runda bord Kanelknäcke. Pointssnålt och väldigt gott till kaffet. Känns nästan som man moffar kanelbullar. Kanske något för dej?
    Kram
  8. 4
    Duktigt jobbat Camilla! Vilken prestation du klarade.
    Du ska vara stolt över dej själv tycker jag. Ett litet tips kommer här. När jag viktväktade så köpte jag Runda bord Kanelknäcke. Pointssnålt och väldigt gott till kaffet. Känns nästan som man moffar kanelbullar. Kanske något för dej?
    Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Bra jobbat! Du är jätteduktig! Ibland behövs det verkligen att man pratar allvar med sig själv
    Kram
  10. 5
    Bra jobbat! Du är jätteduktig! Ibland behövs det verkligen att man pratar allvar med sig själv
    Kram
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Jo dem är goda. Just nu kör jag med två rutor choklad till kaffet efter middagen om jag vill ha.
  12. 6
    Jo dem är goda. Just nu kör jag med två rutor choklad till kaffet efter middagen om jag vill ha.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Jo jo...mycket snack blir det här. Känner mig lite trög..
  14. 7
    Jo jo...mycket snack blir det här. Känner mig lite trög..
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Det är en Philips
    men vet inte vad modellen heter. Men den jag har är svart med röd dekor. Man kan ta av vattenbehållaren och fylla direkt i den. 6-700 tror jag. Men tänk så mkt pengar du spar om du inte köper godis på några veckor. Osså är några koppar klara på ett par minuter. Den är supersnabb!
    /Anna
  16. 8
    Det är en Philips
    men vet inte vad modellen heter. Men den jag har är svart med röd dekor. Man kan ta av vattenbehållaren och fylla direkt i den. 6-700 tror jag. Men tänk så mkt pengar du spar om du inte köper godis på några veckor. Osså är några koppar klara på ett par minuter. Den är supersnabb!
    /Anna
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Bra jobbat *imt*
  18. 9
    Bra jobbat *imt*
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10
    Vad duktig du är!! Heja Cmailla, bra att du står emot suget så bra!
  20. 10
    Vad duktig du är!! Heja Cmailla, bra att du står emot suget så bra!
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Det låter som om dina samtal med dig själv funkar bra i alla fall, så fortsätt du med dem så länge som ditt kloka jag vinner. Känner med dig, att det måste vara så svårt? Men jag tror och hoppas att ju längre du står emot, desto lättare blir det. Heja dig!
  22. 11
    Det låter som om dina samtal med dig själv funkar bra i alla fall, så fortsätt du med dem så länge som ditt kloka jag vinner. Känner med dig, att det måste vara så svårt? Men jag tror och hoppas att ju längre du står emot, desto lättare blir det. Heja dig!

Liknande trådar

  1. Inte några långa pass idag inte
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 20:59
  2. Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 20:59
  3. Nej, vill inte, hoppas inte, får inte
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 22:27
  4. Kryper inte, står inte, går inte, MEN...
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:22
  5. Räls?
    By Mirakelbarn_08 in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar