Alli?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Alli?

    Hur gick det ikväll med att lägga Isac? Väldigt nyfiken, har inget eget liv alls.D
    Mamma till Felix-01, ÄnglaLilly f/d-05 och Ellie-06
  2. 1
    Alli? Hur gick det ikväll med att lägga Isac? Väldigt nyfiken, har inget eget liv alls.D
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Det undrar jag med! Alli, hur gick det ikväll? Funkade Hampus sov-tips-mailande?
  4. 2
    Det undrar jag med! Alli, hur gick det ikväll? Funkade Hampus sov-tips-mailande?
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    *Flinar* Vad roliga ni är

    Jo, Isac somnade snällt för andra kvällen i rad (räknas två som en rad?)
    Han var iofs ordentligt trött och han sov nästan då jag la ner honom och då brukar det ju inte vara nåt problem.Det är värre att lägga ner honom vaken, det brukar inte funka...
    I natt sov den lille sötnosen väldigt bra,han vaknade inte en enda gång förrän 2.30 (jag hade precis lagt mej efter att ha varit ute och hämtat tonåringar, mannen snarkade i sängen och Isac snusade i spjälisen när jag kom tillbaka)Precis när jag var på väg att somna s´krek Isac till som om nån satt kniven i honom!!! Det lät hemskt,han hade en mardröm och var jätteskärrad! Jag försökte få honom att somna om,men hela ungen skakade och han klamrade sej fast vid mej som en apa så han fick ligga hos mej.Efter en stund somnade han på min arm och jag tror vi sov hyfsat efter det.

    Jättehemsk dröm måste han ha haft,jag har aldrig hört honom skrika så.Det konstiga(?) är att mannen inte har hört nånting.Hann minns inte ens när jag väckte honom och sa att jag skulle åka till bussen.Tänk om Isac hade ärvt den sömngenen då skulle vi nog sova djupt varje natt
  6. 3
    *Flinar* Vad roliga ni är

    Jo, Isac somnade snällt för andra kvällen i rad (räknas två som en rad?)
    Han var iofs ordentligt trött och han sov nästan då jag la ner honom och då brukar det ju inte vara nåt problem.Det är värre att lägga ner honom vaken, det brukar inte funka...
    I natt sov den lille sötnosen väldigt bra,han vaknade inte en enda gång förrän 2.30 (jag hade precis lagt mej efter att ha varit ute och hämtat tonåringar, mannen snarkade i sängen och Isac snusade i spjälisen när jag kom tillbaka)Precis när jag var på väg att somna s´krek Isac till som om nån satt kniven i honom!!! Det lät hemskt,han hade en mardröm och var jätteskärrad! Jag försökte få honom att somna om,men hela ungen skakade och han klamrade sej fast vid mej som en apa så han fick ligga hos mej.Efter en stund somnade han på min arm och jag tror vi sov hyfsat efter det.

    Jättehemsk dröm måste han ha haft,jag har aldrig hört honom skrika så.Det konstiga(?) är att mannen inte har hört nånting.Hann minns inte ens när jag väckte honom och sa att jag skulle åka till bussen.Tänk om Isac hade ärvt den sömngenen då skulle vi nog sova djupt varje natt
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Jodå, två i en rad av flera, säger vi! För så klart kommer det att upprepa sig!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  8. 4
    Jodå, två i en rad av flera, säger vi! För så klart kommer det att upprepa sig!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Härligt! Nu är det tre i en rad! Isac somnade ikväll oxå,jag stod visserligen kvar i rummet tills han sov,men jag behövde inte buffa rumpan och han somnade ganska fort
  10. 5
    Härligt! Nu är det tre i en rad! Isac somnade ikväll oxå,jag stod visserligen kvar i rummet tills han sov,men jag behövde inte buffa rumpan och han somnade ganska fort
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Vad skönt! Vet inte om jag skrev det, men Ellie ringde ju Isac och berättade hur enkelt det kan vara att somna själv Dutti kicka
  12. 6
    Vad skönt! Vet inte om jag skrev det, men Ellie ringde ju Isac och berättade hur enkelt det kan vara att somna själv Dutti kicka
  13. Medlem sedan
    Aug 2015
    #7
    Bantningspiller Alli - http://weightworld.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  14. 7
    Bantningspiller Alli - http://weightworld.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.

Liknande trådar

  1. Alli-Mac
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 14:40
  2. alli-mac
    By Marmelad in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 17:50
  3. Alli-Mac!
    By Junipingla in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 19:09
  4. Alli-Mac!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 10:50
  5. Alli-mac!!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar